Laplace Feedback controller

T

Tinkerz1

Guest
Hvis jeg hvad man skal finde den lave mellem-og høje frekvenser fra kontinuerte data, hvad ville være den bedste løsning. Jeg bruger FFT men det er diskret tid, jeg føler jeg savner oplysninger i tidsstempler. Ville den kontinuerlige Fourier Transform være bedre? Og hvis jeg vil implment en kontrol sløjfe om det ville Laplace arbejde på løbende og diskret? Tinkerz

Hi Tinkerz1 Først og fremmest er du skrev
Jeg bruger FFT men det er diskret tid, jeg føler jeg savner oplysninger i tidsstempler.
For så vidt angår informationsindhold er bekymret, hvis prøvetagningstidspunkt opfylder Nyquist Criterion , så ingen oplysninger går tabt under transformation af kontinuert tid signal til diskret tid. Faktisk DFT (eller FFT) er det eneste værktøj, som en computer kan beregne, og du kan visualisere det spektrum af signalet. Hvis du ønsker at øge opløsningen af ​​signalet derefter tage flere point FFT. For det andet
Og hvis jeg vil implment en kontrol sløjfe om det ville Laplace arbejde på løbende og diskret?
Laplace er for kontinuert tid og Z transformeringen til diskret tid. Du kan finde H (r) eller H (z) fra H (z) og H (s) henholdsvis ved forskellige metoder som impulskøb invarians, trin invarians osv.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back