Lavt strømforbrug cascode struktur spørgsmål

T

tony_wu_ad

Guest
Kære alle: Jeg har nogle problemer med at lære om lavt strømforbrug cascode struktur, har jeg se nogle bog, men ingen af ​​dem kan give flere råd og analysere om lavt strømforbrug cascode struktur. Nogen kan give mig nogle råd om denne struktur? Tak:)

Tak, jeg har ned bogen, men nogen kan give mig et papir om det? Tak:) [size = 2] [color = # 999999] Tilføjet efter 3 minutter: [/color] [/size] [quote = rajanarender_suram] kigge efter denne i Razavi bog [/quote] Jeg har læst Razavi bog, men i denne bog, er den shematic for simpel og jeg har ikke finde en samlet skematisk bruge lavspænding cascode. Jeg kan ikke finde partiskhed del skematisk, så jeg vil søge en samlet skematisk. Nogen kan hjælpe mig:?) Tak!

Det er ser brede swing cascode nuværende spejl. Hvis det er tilfældet, så kan du finde det i både John Martin og Grå & Meyer

det er en simpel høj swing cascode, sin bruges, fordi i en simpel nuværende spejle spejling fejlen skyldes VDS misforhold er meget høj. Men når du bruger en cascode struktur VdS af bunden (spejling) transistor er kontrolleret af den cascode transistoren og dermed når denne strøm er afspejlet spejlingen fejlen bliver negligible.just sætte dette kredsløb i kadence og prøv tweaking størrelserne fra lærebog størrelser, vil du forstå, hvad der er det som sker. Amarnath

Tak:) [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] [ quote = Amarnath] dens et simpelt høj swing cascode, sin bruges, fordi i en simpel nuværende spejle spejling fejlen skyldes VDS misforhold er meget høj. Men når du bruger en cascode struktur VdS af bunden (spejling) transistor er kontrolleret af den cascode transistoren og dermed når denne strøm er afspejlet spejlingen fejlen bliver negligible.just sætte dette kredsløb i kadence og prøv tweaking størrelserne fra lærebog størrelser, vil du forstå, hvad der er det som sker. Amarnath
Tak, jeg prøver det:)

Ja, jeg prøvede dette kredsløb tidligere på en simulator. Jeg fik en høj output modstand som en cascode struktur og withl lille frihøjde

Hej, Amarnath Indgåelse af allen'book var blevet bevist IREF = Iout når W1/L1 = W2/L2 = W3 / 3 = W4/L4 og VBS = 0 ~ Men hvordan skal Vds1 = Vds3 i første omgang? tak

Yiu kan finde somuch data i bøger og papirer til analyse. Iout og IREF behøver ikke have samme værdi og dens en stor gynge nuværende spejl. analytisk Gray og Holberg er bedre

Hej, det er ser brede swing cascode nuværende spejl. Hvis det er tilfældet, så kan du finde det i både John Martin og Grå & Meyer også henvise analog CMOS design lærebog.

sin enkle, indstille porten spænding på M2, M4, at 2vdsat + femte, således at VDS af spejling transistorer er equal.For genererer denne skævhed spænding på 2vdat + femte, kan du bruge en transistor på 1 / 4 bredden af ​​M1 , M2, M3, M4 (forudsat M1, M2, M3, er af samme størrelse M4). Thanks Amarnath

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back