LCD-konvertering

M

Maverickmax

Guest
Hej

Jeg har brugt FastLCD til konvertering 128x64 LCD billeder ind hexdecimal numre, men jeg kunne ikke konvertere billedet til tal.Er der nogen alternativ software for mig at bruge?

Hvad er din anbefaling?

Maverick Max

Er der nogen ved hvor man kan få billedet til byte konvertering til 128x64 LCD-modulet?

Maverick Max

Jeg har en navngiven software "Mikrobasic", at programmet PIC MCU ved hjælp af grundlæggende sprog.Den har en indbygget omformer, som kan generere den Hex værdier ethvert billede.Hvis du ønsker det, fortælle mig.

Det er okay nu, bruger jeg FastLCD software.Jeg har lært en hård måde at bruge det, men jeg er helt forstod at bruge det nu.

Tak for dit tilbudMaverick Max

Jeg gør et projekt, som bruger KS0108 baseret 128x64 GLCD som skærmenhed.Jeg vil gerne vide, hvis nogen ved, hvordan man kan gøre CUSTOM skrifttyper til brug med GLCD?Jeg er i brug for en 5x5 skrifttype til FastAvr.Der er masser af stillinger at foreslå brugen af FASTLCD ansøgning.Men en eller anden måde ingensteds sit skriftlige Sådan bruges FASTLCD ansøgningen.Ansøgningen kommer med uden hjælp File too.Så hvis nogen har nogen ideer eller erfaring plz dele dem.Det være en stor hjælp for folk som mig, der sidder fast med standard skrifttyper i FASTAVR.

Please Advice!

Tak!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back