LCD Message System for Rollespil Spillebordet

J

Jeshields

Guest
Jeg ved meget lidt om elektronik, men for nylig har været leder i dem som jeg designe et bord til Rollespil.

Jeg håber du kan hjælpe.

Efter udtømmende søgning via internettet, har jeg fundet noget jeg er tilfreds med allerede preassembled og hvis jeg har stødt på, hvad jeg leder efter, jeg var ikke klar over det, da jeg ikke kender meget af det tekniske sprog.

På min Rollespil tabellen, er jeg toying med idéen om en messaging system, hvor hver spiller kan hemmelighed skrive en besked på deres station, og det ses af spillet master, der kan til gengæld sende en besked til hver af de seks stationer individuelt.Hvis spillerne kan vælge individuelt spillet skibsføreren eller en anden spiller,
det er en ekstra bonus, men ikke obligatorisk.Jeg ønsker at bruge en lille LCD-skærm på hver station, og hver har et lille tastatur med de væsentlige punkter for systemet.

Dybest set er det et begrænset tekstbeskeder system.

Hvad ville være den enkleste måde at gøre dette?

Jeg sætter stor pris på et svar.

-Jeshields

Hej,

Mens du kan gøre en brugerdefineret lcd og tastaturet enhed Thats det sammen med flere andre plus en skibsfører, omkostningerne ville være temmelig høj, både i udvikling og dele.

Det virker mere naturligt at bruge og link hver spiller at der egen laptop.

Du kan købe et par brugte bærbare computere fra en af de store forhandlere helt billigt - de behøver ikke at være højt spec eller noget, ville være meget mere alsidigt såvel.

Antag, at jeg gik med LCD-koncept ...søger overalt fra 2x16 til 4x20 på LCD-skærme til et par muligheder på tastaturet ...hvad andre udgifter til stede og til hvilken pris ville de komme?

Hvis Toys R Us kan oprette dem iChat walkie ting for $ 20 - $ 30 per pakning af to, jeg forstår ikke, hvorfor det ville koste så meget at oprette din egen?

hej,

Ville være rart, hvis det fungerede på den måde - men Trus få dem gjort i titusinder, så priserne er lave.

Din 'Stationer' behov for at være meget mere end blot en LCD-skærm og tastatur, der er behov for en meget mere elektronik til at afkode og kontrollere dem og sende information til og fra master enhed - du kan købe sådanne færdige enheder typisk omkring $ 70.
Så er du nødt til at have en lignende enhed som en Master men med evnen til at tale og kontrollere alle stationer, så vil det koste meget mere - så du har til at programmere dem alle op til at gøre hvad du vil.

Dens muligt, men hvis bare en enkeltstående ting, det kan vise sig dyrt i tid og penge.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back