LCR Meter

S

sec

Guest
Hej alle,
Jeg vil gerne købe en LCR meter, jeg er en ung stærk markedsposition ingeniør og jeg ønsker at teste den transformer, inductor og kondensator Jeg bruger, min skifter opererer fra 20k op til 1MHz.Jeg vil også gerne opføre guitar og magt amp, så jeg vil kontrollere impedans på min pickups og højttaler og om muligt spore impedans kurven (på PC).
Hvilken form for LCR meter skal jeg bruge?
Har det at gå fra 20 Hz op til 1MHz?(er den komponent, skal afprøves ved er driftsfrekvens?)
Fordi stærk markedsposition er høj effekt, jeg har brug for LCR meter til at acceptere bias nuværende?

Jeg vil gerne, hvis du kunne foreslå mig nogle model for LCR.

Hvad synes du om den:
LCR-8101 (Instek)
PM6306 (Fluke)
1910-1920 (Quadtech)
4284A (HP)

Denne LCR meter skal acceptere en discret bias nuværende kilde fordi, I don `t have penge til at købe en (som er 6000,00 $ og mere)

PS I don `t virkelig forstår, hvordan en bias aktuelle kilde arbejde, betyder det fungere som en sinusformet kilde?

Hvad er forskellen mellem en impedans analysator og en LCR meter?

Jeg ønsker ikke at kommentere alle punkter, blot et par bemærkninger:
signal, it can be used to check large signal properties as current dependant inductance or core saturation.

Den skævhed nuværende er altid et DC-signal,
det kan bruges til at kontrollere store signal egenskaber som løbende ydelsesberettiget induktans eller centrale mætning.Men du bør ikke forvente at se alle de parametre, der er afgørende
f.eks de store signal adfærd, som en stærk markedsposition transformer.

For at optage impedans karakteristisk for en højttaler, et analyseapparat med en næsten kontinuerligt variabel frekvens vil være behov for.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back