Led dot matrix med 5mm LED 100x100

P

pasicr

Guest
Jeg whont konstruere LED display med 100x100 5 mm førte en farve til visning massage.Please Jeg har brug for grundlæggende oplysninger, hvordan kan jeg starte
Venlig hilsen

At gennemføre en 10x10 LED-skærm er der ikke meget af et problem for en UC, men 100x100 er bare utænkeligt for en enkelt chip UC.Jeg vil opdele matrix i mindre og lettere at administrere stumper.Jeg ville foretrække at bruge FPGA'er til denne opgave, men en masse god UCS ville gøre alt for.Tag et kig på XCELL Journal, spørgsmål 51, side 10.
De kan give dig en idé om, hvordan de gjorde det for Times Square udendørs LED-display.

Jeg håber det hjælper.

Yego,

Times Square tegn er en meget vanskelig eksempel for ham.Jeg foretrækker han søger dette forum for (LED Display) emne.Der er en meget god bundt infos der.

se på dette forum

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=58756&highlight =

og brug søg

Please Yego kan du sende mig XCELL Tidende, issue 51, side 10
og med microcontroller kan jeg bruge til f.eks.Lagt efter 9 minutter:Jeg forventer ikke at bruge en Ic til mit eksempel formentlig en microcontroller og mange skift registre er behov for,
tak

Du kan hente pdf-version af spørgsmål 51 her: http://www.xilinx.com/publications/xcellonline/xcell_51/xc_toc51.htm.
Der er flere interessante spørgsmål, hvis du er interesseret i programmerbare logik.
Stedet for at bruge diskrete processorer og masser af skift registre og andre digitale lim, kan du kram alt det skrammel i en enkelt FPGA enhed til at håndtere nogle signifficant del af skærmen.Tag et kig på side # 10 og se om det giver nogen mening for dig.Hvis du ikke kan lide tanken om, kan du altid bruge diskrete UCS og skift registre.Det vil koste dig mere og bliver mere kompliceret, stadig, når du opdele skærmen i håndterbare stykker, selv en simpel 89C2051s kan håndtere den opgave, hvis de arbejder sammen.
Enhver processor vil sandsynligvis gøre, hvis du designer din software med omtanke.
Håber det hjælper.

se på dette forum

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=125518

pasicr skrev:....
Jeg forventer ikke at bruge en Ic til mit eksempel formentlig en microcontroller og mange skift registre er behov for,

tak

hallo hr im også interseted in100x100 LED Display pls drøv u sende mig nogle shematics & ledningsdiagram .....

v_la

Hvorfor er du genopstandelse stillinger mere end 4 år gamle med det samme spørgsmål?

zasto skrev:

v_laHvorfor er du genopstandelse stillinger mere end 4 år gamle med det samme spørgsmål?

I emne: ftopic320474.html
Jeg har vedhæftet de grundlæggende kredsløb, hvordan man laver en bevægende budskab 8 bit højde.

Meget lignende kredsløb blev brugt til en kunde, der ønskede 20m lang og 0,9 meter høj skærm (40,000 LEDs)

Hvis du har ingen idé om, hvordan man kaskade af "4.094 MMSg.pdf" blokke og hvordan man kan stable dem, bør du overveje selv en elektronisk analfabet.Undskyld hvis jeg fornærmede dig, men sådan er livet, du er nødt til at lære.

zasto skrev:

I emne: ftopic320474.html

Jeg har vedhæftet de grundlæggende kredsløb, hvordan man laver en bevægende budskab 8 bit højde.Meget lignende kredsløb blev brugt til en kunde, der ønskede 20m lang og 0,9 meter høj skærm (40,000 LEDs)Hvis du har ingen idé om, hvordan man kaskade af "4.094 MMSg.pdf" blokke og hvordan man kan stable dem, bør du overveje selv en elektronisk analfabet.
Undskyld hvis jeg fornærmede dig, men sådan er livet, du er nødt til at lære.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back