Leder du efter DSP kit / bord for sonar forarbejdning.

T

TigerClaw27

Guest
Hej Jeg leder efter en god DSP kit at begynde at lære om, jeg kun har en anmodning, som er, at chippen har 8 A / D-kanaler til forarbejdning lyd. Ville være rart, hvis den kom med en C compiler, og måske JTAG til fejlsøgning. I dont ønsker at bryde min tegnebog, så det ville være rart, hvis det var billigt (min max er 500 USD). Under alle omstændigheder nogen forslag er velkomne. Tak, har Mark ** Om blevet ændret.

du kan opbygge din egen DSP board. af req. IC prøve TM320LF24xx fra TI. søge information fra EDAboard og TI web.

Jeg vil uddybe hvad jeg forsøger at gøre. Jeg forsøger at lave en passiv sonar for robotter til målsøgning og måske endda identifikation. Nedenstående link beskriver et system som dette gøres på NCSU. Men jeg forsøger at gøre det ved hjælp af en DSP, og det vil være mit første DSP-projekt. h ** p: / / crim.ece.ncsu.edu/assets/publications/conference/mattos2004-icra/mattos2004-icra.pdf Så DSP jeg har brug bør nok være temmelig stærkt? Der er Motorola 56F800 serien, og en demo board for selskabet, at omkostningerne under 100 bux. Chippen har allerede 8 Bidrag (12 bit), men kun 8kb ram og 32KB Flash. En fordel ved chippen er relativt lille og enkelt at arbejde med 64 LQFP pakke. Jeg virkelig dont ønsker at komme ind BGA pakker, så jeg foretrækker noget LQFP med 144 eller mindre ben. Kunne nogen oplevet med DSPs give mig råd? Regards, Mark

Hej, TILFOEJER-21.992-EZLITE er exaclty whay skal du bruge: Attributter: - ADSP-21.992 DSP - 64K x 16-bit Static RAM - 4Mbits af Flash-hukommelse - Analog indgang Circuitry - 8-kanals 12-bit DAC (AD5328) på SPI Interface - Encoder Interface Circuitry - UART interface (RS-232) - CAN interface kredsløb - USB version 1,1 RoHS Interface - 14-Pin Emulator stik til JTAG interface Og af DSP selv: - 160 MHz, ADSP-219x DSP Core - 8 -kanaler, 14-bit, 20 MSP'er ADC med On-Chip - Voltage Reference - 32K Program, 16K Data Hukommelse RAM - Integreret Controller Area Network (CAN) Interface - Ekstern hukommelse Interface (til 1 MWord) - Tre-fase PWM generation Unit , med yderligere - Dual Ekstra PWM udgange - Tre-fase PWM generation Unit - Incremental Encoder Interface Unit - Tre 32-Bit, General Purpose timere - 16-Bit General Purpose Flag I / O Port - Synkron Serial (SPORT) & SPI Communications Port - CROSSCORE ™ værktøjsunderstøttelse Gå her: http://www.analog.com/processors/processors/ADSP/ Jeg tror prisen er mindre end US $ 500, så inden for budgettet. Regards, JaaC PS / Gimme nogle punkter, please!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back