Leder du efter en C-compiler til PC

R

raman_engr

Guest
Hej, jeg vil have en C compiler til at lære C sprog på Personal Computer. Kan u sige, hvor jeg kan få det fra.

Hvis du bruger et Linux-miljø kan du bruge gcc (GNU C Compiler), det er en kommandolinie compiler og ikke og IDE, så alle filer med C + + / C udvidelser kan opstilles

Codeblocks IDE er et meget stærkt IDE til forskellige C / C + + compilere (gcc, VC + +). Er gratis og tilgængelig til Windows / Linux / BSD. Meget nyttig til at oprette brugerdefinerede compilere (ligesom kryds compilers) og inkluderer indbygget understøttelse af SDCC (fremragende 8051 compiler) og ICC. http://www.codeblocks.org

[Quote = raman_engr] Hej, jeg vil have en C compiler til at lære C sprog på Personal Computer. Kan u fortælle, hvor jeg kan få det fra. [/Quote] hej lave u ønsker det pc-programmer? eller at programmere mikrokontrollere? hvis u ønsker det pc-programmer vælge en af de previeus SW. hvis u ønsker det at programmere microcontrollere bruge www.keile.com eller www.iar.com , de r de mest almindelige mikrocontrollere compilers også for PIC MC der r PICC compiler. er godt, håber, at hjælpe u:) Hav en god dag Salam Ahmed www.ig.org

Turbo C til C og Borland C til C + +. Der er også masser af C compliler såsom Embedded C Visual C + + Visual C + +. NET ,....

Prøv at downloade cygwin, og du kan køre gcc fra den pågældende. Det er gratis og en kraftfuld miljø.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back