Leder du efter en dataarket i 2x16 LCD kaldet LM101BSYLU

M

mero_shearar

Guest
Hej alle Jeg har købt 2x16 LCD-skærm Med LDE baggrundslys det hedder SOLOMON og har en mærkat skrev på det LM101BSYLU og LCD-skærm har 2 integerated ICs og 16 polet stik, jeg har prøvet for at søge efter databladet for det på internettet, men jeg kunne ikke finde nogen ting Kan nogen PLEASE Hjælp mig at vide, hvordan du tilslutter det:?: Bye

Hej José Luis Hvordan kunne du finde det jeg har brugt google til trække dag komitéens ud lykke på nogen måde tak hi Silvio tak, men jeg vil gerne stille Dem et andet spørgsmål mange projekter som LCF Meters, kapacitans meter sige Anvendelse standerd 2x16 LCD skærm med baggrundslys, men de don ikke sige det nøjagtige LCD kan jeg bruge dette LCD for disse projekter: D Mange tak Goodby

Ja, du kan bruge det. De fleste af de projekter, som anvender standard 2x26 LCD-skærmen er med reference til HD44780 controller. Samsung KS0066U controller det er ækvivalent med Hitachi HD44780 da de bruger den samme instruktionssæt. Men du kan støde på nogle problemer, hvis softwaren er afhængig af timer forsinket rutine snarere end at udføre polling over Busy smule på DB7. Mere end at du kan have nogle problemer under displayet rutine initialiseringen på grund af forskellige timing specs. Alle disse kan nemt løses udføre finjustering forsinkelse. Se på side 12 af http://www.esb.cz/pdf/tianma/znak/TM162ADA6.pdf hjælp KS0066U controller, hvor den sidste kolonne i tabellen kan du finde gennemførelsestid på FOSC = 270 kHz en standard.

Jeg er ny til indlejret og for nylig købt en LCD-display til eksperiment. Jeg bruger Atmel 89c51 til at styre enheden. Kan nogen fortælle mig, hvad er proceedure at vise nogen tegn på 2x16 (5x7 gitter karakter) LCD.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back