Leder du efter en PCI-Express-kort til en desktop applikation

S

swapnil_vlsi

Guest
Hej, jeg har brug for hjælp, er det muligt at købe et PCIe-kort til en desktop applikationer, med eller uden et stik til FPGA og hvis det er muligt hvor kan jeg købe det? Og hvad er controller chips, der kræves? På forhånd tak

Prøv at søge denne liste for "PCIe" eller "Express": http://www.fpga-faq.org/FPGA_Boards.shtml Prøv at besøge www.xilinx.com , Klik på "Tavler og sortimenter" og derefter "Ved Function", derefter "Bus interface og andre Connectivity". Nogle af de anførte bestyrelser (såsom Texas ML506) har PCIe selvom listen ikke sige det. Jeg er ikke sikker på hvad du mener med "controller behov chips". Disse bestyrelser bør alle være klar til at gå. Mange af dem er FPGA udvikling kits. Jeg har aldrig set en moderne FPGA i en sokkel.

Hej, mit mål er at gøre en acceleeration kort, PCIe-kort, der har en FPGA og andet tilbehør til ikke at købe et endeligt FPGA bord produkt, med andre ord er det muligt at købe for eksempel en PCIe-kort og designe det sådan at sætte på det min FPGA, I / O-controllere, drivere, memeories .... og hvis det er muligt hvor kan jeg købe dette kort?? /

Du kan købe Spantan3 PCIe Starter Kit fra Xilinx virksomheden. www.xilinx.com/s3pcie Jeg har brugt FPGA til at realisere en AES-kryptering motor og skrev en enkelt driver til det under Linux.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back