Leder du efter IC leverandør fra Kina

W

weeyndha

Guest
Hej alle, jeg bor i Indonesien, jeg leder efter IC (digital, mikroprocessor) leverandør fra Kina. Please hjælp mig! Regards

Jeg ønsker at være en provider.how om det os starte fond.

Bare mærkeligt, er du på udkig efter IC leverandøren eller kanal finde i Kina? Hvad er det produkt, du har eller efter? NelsonW

Vi kan tilbyde video-codec relateret chip. plz kontakt med mig. BR aormon

Hvilken slags digital / mikroprocessor vil du have? Jeg tror, ​​at en masse virksomheder kan give dig 4bit ~ 16 bit MCU, campatibale med C51 eller PIC-serien. For de digitale kredsløb, hvad med dens funktionalitet, dekoder eller noget andet?

Jeg er på udkig efter billige, men pålidelige fingeraftryk scanner moduler (sensor-modulet kun, udvikling kits, eller færdige produkter). Jeg er i Indonesien. Vi planlægger at implementere et fingeraftryk-baseret fremmøde system til statslige kontorer i vores by. Alle leverandører / forhandlere? Faktisk er vi interesserede i at Atmel fingerchip biometriske modul. Thanks.

Der er mange IC distributører i Kina og i Hong Kong. Det er virkelig afhænger af, hvilken type ICs du ønsker, og hvad er de mængder af dine ordrer. Det vil være mere nyttigt, hvis de anmodninger, kan være mere specifik.

"Kinesiske ic produktet er billigt, men ikke er pålidelige" Jeg tror det ikke, er der masser af gode produkter i Kina, en masse af verdensomspændende berømte produkter er fremstillet i Kina

en mønt har to sider. det samme for den kinesiske ic produkt.

[Quote = irfansyah] Jeg er på udkig efter billige, men pålidelige fingeraftryk scanner moduler (sensor-modulet kun, udviklings-kits, eller færdige produkter). Jeg er i Indonesien. Vi planlægger at implementere et fingeraftryk-baseret fremmøde system til statslige kontorer i vores by. Alle leverandører / forhandlere? Faktisk er vi interesserede i at Atmel fingerchip biometriske modul. Thanks. [/Quote] Jeg er interesseret til OEM fingeraftryk moduler også! Vi har brug for dør (home adgang ).... omkring 500 stykker / år! Vi er fra Europa (Slovenien)! noget godt supplayer? BR Jože www.microera.si

Hej alle, jeg leder efter RF Power transistorer og magt moduler leverandør fra Kina. Please hjælp mig! Regards

vi kan gøre fingeraftryk produkt, omfatter: fingeraftryk dørlås \ fingeraftryk elektronisk pengeskab \ ... pls kontakte os: xionghao3496@hotmail.com

Måske kan du besøge Kina for at få mere information om produkter i Kina. Næsten alle de 500 øverste ord-berømte selskab har fabrikken eller samlebånd i Kina. Anyway, nogle gange måske få produkter ikke er gode, men jeg tror, ​​at ingen virksomhed eller land kan løfte hans produkter har ingen fejl overhovedet, selv Microsoft, Sony, Kota ....

Ok jeg skal være klar Jeg vil have en kinesisk distributører for disse komponenter 7 segment displayes. Mikrocontrollere som 89c52 & Bil. passive komponenter som modstande og kondensatorer standard IC er ligesom 74HCxx Send mig TRUSTED distributører

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back