Leder du efter MESFET Bias kredsløb

P

PaulHolland

Guest
Hej, jeg designe et MESFET PA for 2,5 GHz og har brug for at kende en god måde at bias porten, så jeg ca styre strømmen i afløbet. Jeg har nu en negativ bias kredsløb, der gør -4 volt og nogle modstande i mellem at kontrollere den aktuelle, men jeg er ikke i stand til at kontrollere den aktuelle korrekt, da det er enten at lave eller jeg descrease spændingen på porten falder det direkte til 3 A, der er for meget jeg har brug for nogle 2,1 A. .. Det SA HighPower MESFET enhed ... Hvem kan give mig nogle nyttige info, diagrammer ????.. Paul.

Hej Paul, kigge efter følgende radio amatør artikler: GaAs FET effektforstærker til 13cm hxxp: / / www.qsl.net/ok1cdj/dubus/9204-3.pdf 8W GaAs FET forstærker til 6cm hxxp: / / www.qsl. net/ok1cdj/dubus/9203-2.pdf I Dubus arkivet du vil finde andre interessante artikler også. Rgds, Al

Hej, kan Deres lide at se på Application Note afdeling i Califonien østlige Labs hjemmeside (jeg synes, det er www.cel.com ) Der vil du finde en tyk ansøgning note om MESFET påvirke. Også masser af RF kredsløbsdesign

CEL har revideret deres hjemmeside, så der er ingen application notes mere. Deres site er også den langsomste en rundt. Det tager adskillige minutter for hver side at indlæse, når det er midnat søndag i USA. En anden mærkelig ting ved dem er deres datablade er tynd i forhold til dem fra moderselskabet i Japan. http://www.csd-nec.com er URL-adressen til Japan drift. Her er en anden historie om CEL fra en af mine venner derovre. I årevis deres årligt offentliggjort papirkatalog havde datablade for dele de ikke sælge. Jeg har engang spekulerede på, om de virkelig var en falsk forretning for nogle japanske efterretningstjeneste at operere gennem, de var så dårligt ledes og drives.

Hej, ja nogle katalog med forældede dele er til tider nyttigt, hvis du er på udkig efter en erstatning for den del - du kan simulere og se, hvordan det vil bahave. Nogle gange er det ikke let at finde gamle kataloger. Anyway, uanset kataloget problemer, jeg har meget gode erfaringer med CEI-enheder. Flyhigh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back