Leder du efter PWM-komponent med 3 indgange og 6 udgange

T

Tom2

Guest
Er der nogen der ved, om exit en komponent, der kan have 3 input af PWM og genererer 6 output af PWM.If ikke hvordan man gør det ?????

Hvis ikke hvordan man gør det?
Hvis jeg skulle gøre det, ville jeg bygge en digital PWM generatorer og modtagere inde CPLD. Der er en analog måde at gøre dette også.

Der er en analog måde at gøre dette også Hvad er den analoge måde??

Hvis du sætter PWM gennem et low-pass filter, vil du få en gennemsnitlig spænding, det er proportional med maksimalydelse på PWM. Generering af PWM med analog er lidt mere kompleks. Du generere en triangualr eller savtakket bølge og runt det gennem en analog tærskel komparator. Ved at variere tærsklen spænding du variere PWM duty cycle. Der er en masse af IC kredse, der er bygget til dette formål. Digikey har omkring 2000 ICs i PWM sektion. Også tage et kig på denne http://homepages.which.net/ ~ paul.hills / Circuits / PwmGenerators / PwmGenerators.html

Se blandt ARM microcontrollere. Se ikke blandt Pics. Lang tid siden var der en "PWM-processor" lavet af Hitachi. Men det kan være svært at få nu. Jeg bruger pic.Is det possiple at gøre it.Pic kan generere 3 pwm, men jeg har brug for 6 kanaler

[Quote = Tom2] Jeg bruger pic.Is det possiple at gøre it.Pic kan generere 3 pwm, men jeg har brug for 6 kanaler [/quote] Tom, min ven, Alt er muligt. :) Og / Men der er et halvt dusin måder doind det. : | Medmindre selve spørgsmålet er uddannelse, er ingen vil tænke på løsningen. I hvert fald ikke gratis. I hvert fald ikke mere, end du har tænkt over det selv. Dybest set, skal du sende dine specs og begrænsninger: - Først og fremmest, hvorfor på Jorden du har brug for 6 forskellige PWM-signaler? Hvad betyder hele systemet ud? - Frekvens eller frekvensområde - arbejdscyklus vifte Best regards, Nick

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back