Lets gøre listen over FDTD Metode Bøger

S

Sadabat

Guest
Mine venner er det muligt at gøre en bog hylde (ved at give links eller uploade)
om FDTD mehod så vi vil have mere let nå reference
og vi vil vide, at en ny bog uploadet omkring FDTD kan du bidrage eller kan Administratorer sætte en fælles bog link emne øverst på "Elektromagnetisk udformning og simulation" Board
med min bedste angår

sin meget god idé, men hvis du søger om fdtd i edaboard wou w finde, hvad du har brug for

Hej,

Det er en god undersøgelse papir på alle andre FDTD papirer

hilsen,
newbie101
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Hej

Følgende FDTD bøger er tilgængelige i e-bøger del af eda bord:

1.Computational Electrodynamics: Den FDTD metode, Taflove
2.Den FDTD Metode til Electromagnetics, Kunz & Luebbers
3.EM Simulation bruger FDTD Metode, Sullivan
4.Grid Computing for Electromagnetics (Der er et kapitel om gennemførelsen af Parallel FDTD)
5.Numeriske teknikker i Electromagnetics, Sadiku (Der er et afsnit om FDTD)
6.PML, Berenger (dette er ikke en bog, men en rapport om PML, tror jeg)

Nogle andre eBooks i dette afsnit, er også at have enten et kapitel eller et afsnit om FDTD.

Time Domain Metoder til MW strukturer: analyse og design, redigeret af Itoh er en god samling af klassiske papirer (som Yee, Mur, Berenger, Taflove etc) om FDTD.Det er desværre ikke tilgængelig som en e-bog.
SM Rao's Time Domain Electromagnetics er endnu en god bog.
Poljak også har skrevet et par bøger contating FDTD.
Parallel finite-forskel tid-domæne metode ved Yu, Mittra et.al er en anden god bog.

Desuden er hovedparten af Taflove's papirer (100 ) kan frit downloades fra hans site.
Ligeledes S Gedney's FDTD tutorials, Schneiders Foredrag noter og Dennis Prather klasse noter er også tilgængelige på internettet (Bare søg med forfatteren / lektor navn til at finde sted).

Venlig hilsen
Jithesh

Er der nogen, har denne bog (e-bog)
Parallel Finite-Forskel Time-Domain Metode

ISBN 1-59693-085-3
Wenhua Yu, Raj Mittra, Tao Su, Yongjun Liu, og Xiaoling Yang
274 siderhvis du har du uploade det.Jeg har virkelig brug for denne bog

det være mere nyttigt her, at vi kontakt med vores programmering kode, siger hvis u har simuleret kode af programrettelsen, antenne, horn, ebg, osv., vil det blive mere hjulpet end at tale om bøger
hilsen

jeg fik din punkt men nogle koder, der er hårdt brug for til tider er utilgængelig.siger for eksempel, bor-fdtd som
jeg har forsøgt at søge efter en lang tid, men jeg har ikke fundet en kode for det eller finde en villig til at gøre det for mig.så jeg har brug for nogle bøger / papirer til at kunne lave mit eget ..... naturligvis programmering kode er mere nyttige og brugbare især når tiden er en costraint =)

Tak! POST HJÆLP mig, jeg føler en vis undersøgelse om stillingen i EDABOARD er meget nyttig

Jeg har en meget dejlig bog, det giver noter på alle de teknikker til at løse electromagnetics problemer
Bogen er
Computational Electromagnetics,
ved
Anders Bondeson, Thomas Rylander, Par Ingelstrom
Det er en god bog

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back