Lexmark T430 viser, men udskriver ikke

Q

qwerty123454321

Guest
Hej.
Jeg har et problem med Lexmark T430.
Mianowicei printer når den er tilsluttet til strømforsyningen tændes og passerer selvtesten viser viljen til at arbejde.Men du kan ikke høre nogen tegn på mekanisk afprøvning af printeren bare ikke vil gøre sving.
Efter at sende et dokument til udskrivning, eller prøv at udskrive en testside fra printeren begynder at blinke grønt LED lyser jævnt 0,5 s 0,5 s er slukket, men intet er trykt, og der er ingen spinning skakter.
Kommunikationen med computeren er god, jeg kontrollerede fuseren er god, toneren også ser godt ud.Jeg har ingen idé om hvad det måske allerede være.
Er der nogen har en idé om, hvad kan det gøre ondt?

og ikke tilstoppede hovedet i blæk i printeren, eller snavset, og hvis ikke så noget er elektronik i printeren, som du tager det garanterer, at

Modereret af rys57:

Advarsel nr. 2
Du bedes undlade at give meningsløse rådgivning

qwerty123454321 skrev:

Hej.

Jeg har et problem med Lexmark T430.

Mianowicei printer når den er tilsluttet til strømforsyningen tændes og passerer selvtesten viser viljen til at arbejde.
Men du kan ikke høre nogen tegn på mekanisk afprøvning af printeren bare ikke vil gøre sving.

Efter at sende et dokument til udskrivning, eller prøv at udskrive en testside fra printeren begynder at blinke grønt LED lyser jævnt 0,5 s 0,5 s er slukket, men intet er trykt, og der er ingen spinning skakter.

Kommunikationen med computeren er god, jeg kontrollerede fuseren er god, toneren også ser godt ud.
Der er ikke længere en idé om, hvad det kunne være.

Er der nogen har en idé om, hvad kan det gøre ondt?

På tavs vise nogen besked.Når du sender et dokument fra computeren begynder at flimre LED tavs, men ingen besked i displayet bare siger klar.Usynlig under hvilke omstændigheder det skete, fordi det ikke er min printer.Bind det via USB og LPT og samme symptomer.Der er intet om disse havne, hvorfra udskrifter.

qwerty123454321 skrev:

Lydløs på skærmen af et budskab.
Når du sender et dokument fra computeren begynder at flimre LED tavs, men ingen besked i displayet bare siger klar.
Usynlig under hvilke omstændigheder det skete, fordi det ikke er min printer.
Bind det via USB og LPT og samme symptomer.
Der er intet om disse havne, hvorfra udskrifter.

Sensorer er OK, jeg kontrolleres.NIC er det ikke.Kun spørgsmålet om toner, for i dag vil jeg forsøge at arrangere noget andet og se.Af den måde mest undrede mig manglen på annonceringer.Kunne dette være elektronisk?
Nuvel ændre toner og se, hvad det crap.Lagt efter 4 [timer] 36 [minutter]:JEG kontrollerede den toner, der er godt i anden printer udskriver, mens en anden også i dette toner ikke udskrives.
Det er måske et program for at teste printer eller noget?Dumb idé allerede

Er patron har en chip?Hvis ja, sørg for at tjekke chip interface på printeren ikke er oberwało.

Hej.
Printeren er repareret.Årsagen til denne mærkelige symptomer, og det var strømforsyningen.
Som for mig, kosmos, men ingen nøgle, der virker.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back