Licens fil installation

S

Shohdy

Guest
Hej, Er der nogen vide, hvordan du installerer den licens fil til Mentor grafiske værktøjer??? Regards, Shohdy

Du normalt har brug for en licens-server (der kører som en dæmon-processen) og en licens-fil, som gør det muligt for de funktioner, du har betalt for. Licensen filer er normalt låst til en maskine via det MAC-adresse. Du er nødt til at installere licensen server i en mappe, og køre det (behøver ikke at være root for dette, men det hjælper, hvis du har en sikkerhed hærdet linux box som ikke tillader normal bruger processer til at åbne porte af deres egne). Den licens fil skal navnet på den licens, server og et par andre parametre, såsom MAC-adresse og feature liste, der skal være klar i monteringsvejledningen (jeg antager at du har en lovlig licens). Det har været et stykke tid siden jeg sidst gjorde dette, så tingene kan have ændret sig en smule, men jeg kan ikke forestille mig, de gjorde det noget sværere nu end det var i fortiden.

Hej, Jamen jeg forsøger at installere Analog strøm af Mentor Graphics, jeg held kørte installationen eksekverbare, men jeg tabte inden for alle de mapper i træet, kan du fortælle mig hvor du kan finde licensen serveren til at køre det, og hvordan den konfigureres. Regards, Shohdy

Jeg har samme problem. Kunne nogen give en guide om Monteres af Mentors AMS på Linux? Regards

[Quote = Shohdy] Hej, Jamen jeg forsøger at installere Analog strøm af Mentor Graphics, jeg held kørte installationen eksekverbare, men jeg tabte inden for alle de mapper i træet, kan du fortælle mig hvor du kan finde licensserveren til at køre det, og hvordan den konfigureres. Regards, Shohdy [/quote] Skal du bruge FlexLM?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back