Lineær strømforsyning design!!

R

Rfboy

Guest
Hi guys, hvor kan jeg finde en god e-bog til at designe en lineær strømforsyning med induktiv indgang ...... Thak du

Jeg tror, det betyder en transformer input. Søg på Hobby Kredsløb og små projekter Problemer forum. Her finder du indlæg om nogle designs. E-mail mig, hvis du har desigs jeg har. Venlig hilsen.

Der er mange gode bøger om lineær strømforsyning Design - foretager en søgning på Amazon. Som et første anløbshavn du virkelig skal prøve Nationale semicoductor hjemmeside og den lineære Semiconductor hjemmeside og se på ansøgningen noter om Lineare regulatorer. For at få en hurtig levering sker, kan du bruge LM317 regulator og justere det fra 1.25V til omkring 2V under indgangsspændingen til tilsynsmyndigheden. De er ikke svært at få arbejde alle de bedste og held og lykke Shogun

Hej der Elektor Electronics har en PIC16F84 kontrolleret PSU og jeg har fundet en på nettet jeg se om jeg op kan lægge det her for (og ikke 1-blanketten Elektor jeg må sige) snaper

Jeg fandt det ud dette måske hjælpe dig eller i det mindste give u nogle tips form det, hvis u gerne bare fjerne pic chip og bruge 10k gryder med 5 volt feed snaper

En anden god kilde til enkle designs er amatør radio håndbøgerne sat ud af USA ARRL og Storbritannien RSGB. Desuden vil alle ældre generelt formål radiotekniske håndbog arbejde. Tjek i dit lokale bibliotek for det ene af Terman fra ca 50 år siden.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back