lineært system med et nul i overdragelsen funktion

S

sharas

Guest
Hej,

Hvis jeg har et lineært system med et nul i det overdragelsessteder funktion.Dette betyder, at den fase af produktionen vil gå forud for fase af input.

Hvordan er dette muligt?

Tak,

Sharas

Hi sharas,
Er du klar over, at en positiv fase skift af - lad os sige - 90 grader svarer til et negativt skift i -270 deg?

Hi Sharas
signal of some frequency at the input, the output is a sinusoid of the same frequency, with some aplitude and whose phase advances the output. Pure sinusoidal
means that it does not have a start, it comes from t=-infinity.

Det betyder, at hvis du sætter en ren sinusformet
signal om en vis frekvens på input, output er en sinusoid af den samme frekvens, med nogle aplitude og hvis fase forskud output. Pure sinusformet
betyder, at det ikke har en start, det kommer fra t =- infinity.
Det du begynder at anvende sinusoid på et tidspunkt, de ouput har en forbigående og efter nogen tid (når forbigående er slukket nok) kan du se steady state: Udbyttet fase "forskud" input.
Der er ingen krænkelse af kausalitet.Uddata "forskud" bacause af alle historie.Hvis indgangen er en ændring (for eksempel, hvis det holder op eller pludselig ændrer sin fase, dens ampltude eller dens frekvens), der ikke er forventet på forhånd på outputtet., Der producerer en anden forbigående, hvorefter ouput når den nye staedy tilstand.
Jeg håber dette hjælper dig

Hilsen

Z

Thanks guys for svarene.

Jeg forstår Zorro's svar: Det betyder, at en ren sinus casuality er faktisk vilolated?

LvW, kan du venligst uddybe hakke dette løser casuality i den tid domæne for en idiot som mig?

Tak,

sharas

sharas skrev:

Det betyder, at en ren sinus casuality er faktisk vilolated?

sharas skrev:

Det betyder, at en ren sinus casuality er faktisk vilolated?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back