N
nm2007k
Guest
Dear Sir, jeg er nødt til at bygge en linje, der følger robot af mine egne. Jeg havde søgt efter mange diagrammer i Google, og jeg var ikke helt tilfreds med dem. Det vigtigste er den bot bør ikke have en mikro controller. Please hjælp mig så hurtigt som muligt ...... Specifikationen af bot bør være: • Størrelsen af den nederste del af bot skal være 15cm x 15cm. Der er ingen restriktioner på højden • Den potentielle forskel mellem nogen 2 point i kredsen bør ikke overstige 12V. • Det bør ikke bruge færdige kits som Lego, men brugen af gearmotorer er tilladt. • Billedbehandling, fjernbetjeninger osv. MÅ IKKE anvendes. Arena Specifikationer: • Den er færdig, vil blive markeret med en cirkel med en radius på 4 cm. • Afbrydelser vil ikke være længere end 2cms. • Bortset fra disse blindgyder, sløjfer, spidse vinkler og kryds kan også til stede! Please hjælp mig jeg har brug for sin skematisk og også du er takkede meget, hvis du kan i stand til at give mig en PCB layout ..... Takke jer, hilsen, NM2007K.