link UPC 25Mb/si Linksys WRT54GL?

B

barteczek_zory

Guest
Vi har i øjeblikket et link DSL2Mb en comp til WIFI i blokken ved siden at flytte vægge og alt andet godt.De ville have os til at ændre den nuværende sengen af Internet UPC 25Mb/sa uploade 1,5 Mb / s.Jeg frygter WIFI i routerku kan ikke behandle en sådan sammenhæng, og IT i en blok side, der forbinder til antenne (i lige linje over 50metrow ingen hindring) vil være svagere end overførsel af 25MB / s.MEN, ligesom wifi max overførsel routerku er 54Mega bits / sa internet-forbindelse, sikkert 25Mega bit / s, så teoretisk set alting skal være perfekt ret?Antenki en 14 dBi panel Interline link.Hvis jeg forstår alt lacze 25MB / s til 8 kan dele omkring 3.1 MB / s, så Tamo 54Mbps give 6,75 MB / sek?

Hej min ven fra min egen erfaring sige, at jeg er en bro til WiFi 2 AP Ovislink 5460x2 - afstand af 100 meter og den maksimale overførsel af, hvad der drager mig til 10Mb.Du tror, at u ikke trække mere.Medmindre mikrotikiem være interesseret i dette;)

Præcis som sagde taleren, der kan være involveret med N-router med en radio alle afhænger af det beløb, du har?.

Naczytalem allerede en masse om denne nye standard er N. allegro flere modeller af Linksys.Og kan være nok til at ændre antennen til noget bedre?Yagi antenne kan skrive?De skjuler ikke fra den kredit, at jeg var afskeden med den nuværende router, som jeg har Tomat og som har stor støtte i mange fora og er nem at konfigurere.Nej, men hvis du vil, for naturligvis er det nødvendigt at ændre alle de hardware, men om, hvordan niewiem?Jeg behøver ikke nogen netværksdrev og andre ting, jeg er afhængige af en enkel eller stabil internet noget i den nuværende WRT54GL med tomat;).Det beløb er irrelevant.

Her er antenne kan ikke bare 802.11g er 54Mbit kun "papir".I laboratoriet betingelser, når senderen er 1m fra modtageren og i nærheden af 10 km ikke er en anden senderen og den korrekte placering af planeter i forhold til solen;)

Det er ALDRIG.

Jeg var i dag i den berømte butik i min by, en computer butik, der sælger computere oprucz internetforbindelse.Foreslog mig at forblive på det nuværende Linksys routerku s, men at bygge en bro med 2x Ovislink AirLive WLA5000AP v3.Giver, og det vil være i stand til at klare roligt med åbne 25Mb/sz nadwyrzka.Hvad dommer?nogle andre forslag?

Helt ærligt, det også efterladt en wrt54glkę.Har selv 2 stk, for ikke at nævne andre modeller af WRT54G v2 Linksys og så vidt udmærket tilbud på tomat, ddwrt og Gargoyle.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back