Log af motoren på instrumentbrættet

D

devojka

Guest
Dodge Caravan 2001, 3,3 liters motor, V6, lys på instrumentbrættet, der viser noget galt med motoren og / eller nogle andre kontroller.
Jeg erstattet sparkplugs, tilføjet nogle mere brændstof fra en anden tankstation, kontrolleret brændstoftank cap.Hvad der ellers er tilbage for at se, så jeg kan slippe af med de problemer med lys på instrumentbrættet bord?

Forslag bedes, tak.

Dette er normalt forårsaget af en ECM fejl kode i forbindelse med ilt sensorer i luften renere og brændstof-systemet.

uden en ECM-kode læser, kan du prøve at afmontere batteriet natten for at nulstille ECM (mest ECMs kræve 24 timer afbrudt for at nulstille) og se om det hjælper.

ellers vil du nødt til at låne en ECM-læser og ser op fejlkoden.

Minen var en tankdækslet.Hætten så godt, men det var ikke forsegling.Jeg foreslår en ny kasket fra forhandleren.Eftermarkedet caps vil ikke altid forsegling ordentligt.

Jeg vil foreslå, låne en (OnBoardDiagnostic 2) OBD2 kodelæsning fra den nærmeste Pepboys eller Kragen.De tilbyder 1 dag udlejning, når du forlader et indskud og låne læseren for en dag gratis.

Check engine lys, der kommer på kunne betyde en lille problem eller en kaskade af problemer.Jeg vil ikke foreslå at vente noget længere tid at finde ud af, hvad der er galt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back