Logic syntese med påstande?

M

mliu66

Guest
Enhver, der kender de værktøjer, der kan syntetisere HDL til gate-niveau, men bevare alle de påstande?Jeg har brug for påstanden om begrænsninger ved gate-niveau.Jeg er ny på design.Tak

Påstande er en funktion af HDL anvendes af simulatoren for Funktionel kontrol.
Normalt påstand er aplied på udtryk eller på garn.
Men efter syntese netto navne er ændret af syntese værktøjer også påstand bliver ignoreret af sunthesis værktøj.
så jeg tror ikke, at samme påstand kan anvendes efter syntese, forudsat u holde påstande i prøvebænk.
I dette tilfælde også på nettet navne og stien er der modffied.
Enhver anden mening om dette.

Det er netop mit problem.Jeg ønsker at holde opspore de begrænsninger, som de påstande (i HDL) ved gate niveau.Men efter syntese disse netto navne er ændret.Hvordan kan jeg bevare min påstand begrænsninger ved gate-niveau?

Jeg forsøger at gøre dette til test formål, da ATPG kun kan ske ved gate niveau.Hvis jeg nødt til at anvende den påstand begrænsninger i ATPG, hvordan kan jeg finde dem efter syntesen?

Tak

Som Synthesis værktøj, du bruger,
Jeg kender i DC Shell jeg havde skrevet SVA og jeg sat under synopsys_translate_off direktivet.
og i magma det er "syntese off"-direktivet.

Spauls, Tak for dit svar.Eventuelle oplysninger?Min email mliu_duke (at) yahoo.com Tak!

Påstande er kun til simulering og formel verifikation."Translate_on" og "Translate_of" er kun pragmas (direktiver for synthesizer til at oversætte eller ikke at oversætte kode).

Ingen værktøj vil bevare påstande som påstande ikke er synthsizable

mliu66 skrev:

Det er netop mit problem.
Jeg ønsker at holde opspore de begrænsninger, som de påstande (i HDL) ved gate niveau.
Men efter syntese disse netto navne er ændret.
Hvordan kan jeg bevare min påstand begrænsninger ved gate niveau?Jeg forsøger at gøre dette til test formål, da ATPG kun kan ske ved gate niveau.
Hvis jeg nødt til at anvende den påstand begrænsninger i ATPG, hvordan kan jeg finde dem efter syntesen?Tak

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back