Looking for online skole for at lære mere

N

naitek

Guest
Hej Alle,

Jeg er fra Bahamas, og vi ikke har for mange valg her for at lære mere om elektronik.Jeg vil gerne lære at reparere plasma-TV, dvd, cd-afspillere, etc, men jeg ved ikke, hvilken skole at gå til online.

Jeg foretrækker online-læring, da dette vil fungere godt for mig og min livsstil i dag.

cheers for alle, og tak,

naitek

Jeg tror, den bedste form for læring for plasma-TV, DVD, CD-afspillere er at gå finde et værksted i nærheden, og arbejde der.

du kan ikke lære praktisk / hands-on færdigheder meget let gennem en online-kursus

http://www.techonline.com/
Gå til "Learning Center", der er online kurser om elektronik.

Ja jeg er enig med narf narf.
Ingen skole eller endog universitetet kan lære dig om reparation af elektronisk udstyr.
Jeg er uddannet på nationalt acredited universitet med Electrical Engineering større og til at fortælle dig sandheden den læring var ikke alle, der Hands on ...yeah måske få labs her og der.

Mit råd til dig (hvis du ønsker at være elektronisk reparatør, som jeg ønskede at være) er at tage par indledende elektroniske kurser (det gør ikke noget, hvilken skole, så længe det er nationalt acredited og reconised nationalt) og efter afslutningen af disse forsøge at finde et job som entry level elektronisk tekniker.

Du vil måske tænke på at flytte om, Bahamas er mere som en turist-øer nej?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back