low pass filter diagram i transistor niveau

F

fareast

Guest
Jeg har et projekt, er at designe en skematisk diagram for lavpasfilter i transistor level.the grund, at jeg har brug for diagram i transistor niveau er at designe layout.the spørgsmål er, er der nogen skematisk diagram af lavpasfilter ( enhver form for lavpasfilter) i transistor niveau? jeg kunne ikke finde any.can nogen hjælpe mig?

tak IanP, windmillkity og js.i vil forsøge søgning i den hjemmeside, du gav mig. D faktisk, jeg har brug for til at designe en Butterworth lavpas filter.what jeg behøver, er et kredsløb består af transistorer only.if jeg skulle designe et layout baseret på RC kredsløb, så er det måske være store og ikke egnet til min project.plus, jeg har 4 / 5 måneder kun til færdigt dette projekt:. græde:

hmm, det lader til, at alle de kredsløb, du viser mig er alle består af modstande og capacitors.does nogen ved hvordan man kan konvertere modstanden og kondensatoren i transistor? er det muligt at gøre det?

virkelig? hmm, det lader til, at jeg er nødt til at finde andre alternativer for at overvinde denne problem.anyway, takket være all.i virkelig sætte pris på det.

iimpossible kun at bruge transistorer, de mulige måde er en GM-c aktive filter, hvor R og L er erstattet af transconductors.

Hmm, hvad er GM-c aktive filter? aldrig hørt om it.can u give mig et eksempel på den enkleste en?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back