LPC2368 Indgangsmodstand

K

Kvel

Guest
Jeg er tilslutte en 3.3v signal til GPIOs på Port 2 i LPC2368. Bortset fra de sædvanlige pullup / pulldown modstande, jeg tror der er behov for en yderligere modstand mellem spænding pickup punkt og input pin. Jeg kunne ikke finde oplysninger om dette i LPC2368 manualer, ville nogen vejledning om resistens værdier være meget værdsat. Bestyrelsen Jeg bruger en ETT CP-JR ARM7 LPC2368 bord, og i bestyrelsen manualen står der, at de bruger en 470ohm modstand for ADC input, og en 1kohm modstand for GPIOs når output.

Hvorfor tror du, at du har brug for et input modstand i forbindelse dit signal? Hvis det er i det korrekte område (under 5V) så du behøver ikke at sætte nogen modstand, du kan hvis du vil, men det gør ikke noget, input modstand er meget høj alligevel, dataarket siger, at høj / lav niveau strømforbrug er 3uA. Alex

Var på udkig i manualen, men en eller anden måde sprunget dataarket. Undskyldning for den trivielle spørgsmål, jeg er en nybegynder slags. Grunden til at jeg tænkte det var fordi jeg havde ingen idé om strømtræk / intern input modstand og ikke vil risikere stegning nogen ben. Tak for dit input.

Så længe pin er i input mode (standard ved opstart) du har ikke noget problem, hvis du mener, at der er en sag, hvor du kan sætte pin som et output (ved en fejl), mens et signal er tilsluttet, at pin derefter kan du bruge modstand, 1K eller 10K skal være fint. Modstanden kan være nyttige for dit output pins, afhænger af banen man kører fra hver pin. Alex

Med udgangen ben jeg vil være at køre to SSR'er med en strømtræk på 16mA, der skulle være noget problem at oprette direkte forbindelse, hvis min forskning er korrekt.

Jeg kan se, at spændingsfaldet vil være et problem, bliver nødt til at se, hvordan man kan arbejde omkring dette. Jeg tror, at en simpel mosfet skal tage sig af det. Tak igen for heads up.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back