LPF i PLL - undersøges Årsager??

G

gayu

Guest
Rent faktisk, hvis vi bruger en fase detektor i PLL, så vi bruger LPF kun at klippe transienter, der kommer ud fra detektoren sammen med en DC-spænding, der betegner den fase error.Because kun når styrespænding til VCO er stabil, er det kan arbejde ordentligt.

Hvis vi gør brug af en frekvens detektor i stedet for fase detektor, hvad ville der være grund til at bruge LPF.

GD

i virkeligheden en frekvens detektor formerer sit input.herfor i de stille, vi har 2 fod med 2 forskellige frekvenser F1 F2 og F1-F2, hvor F1 og F2 er hyppigheden af input-signaler i detektoren.LPF elleminates løbetid f1 f2 frekvens.

Der vil være master i alle systemer.Du har altid nødt til at overveje, om stabilitet, når du har en feedback-sløjfe.Uden LPF, vil du have parasitter, der dominerer dit frekvensområde.Da parasitter ikke er kontrolleret, vil din frekvensgang for PLL være svært at afgøre.Derfor er en LPF definerer dominerer pole, og dermed medvirke til at forhindre svingninger.

MSGHP,

Thats højre.Jeg accepterer.Men jeg har endnu et spørgsmål.Ifølge dette begreb for at bruge LPF at skære den del f1 f2, hvordan vi kan retfærdiggøre brugen af PLL som frekvens multiplikator.Det er ... Lad os antage, at låsning at F1 er gjort.Nu på den feedback, vi deler den med 2 (for at have 2 * f1 på outputtet).Nu, hvad der sker, før LPF ..Vi har f1 / 2 og 3 * F1 / 2 .. Højre LPF giver F1 / 2 ..Så hvad sker der med den frekvens formering .. Den opfører sig som en frekvens division.Alas!

Please clarify ..

GD

gayu skrev:

MSGHP,Thats højre.
Jeg accepterer.
Men jeg har endnu et spørgsmål.
Ifølge dette begreb for at bruge LPF at skære den del f1 f2, hvordan vi kan retfærdiggøre brugen af PLL som frekvens multiplikator.
Det er ... Lad os antage, at låsning at F1 er gjort.
Nu på den feedback, vi deler den med 2 (for at have 2 * f1 på outputtet).
Nu, hvad der sker, før LPF ..
Vi har f1 / 2 og 3 * F1 / 2 .. Højre LPF giver F1 / 2 ..
Så hvad sker der med den frekvens formering .. Den opfører sig som en frekvens division.Alas!Please clarify ..GD

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back