@ ltium Designer med puder router?

D

difflvl

Guest
Er der nogen, der ved, hvordan jeg kan bruge puder router til at dirigere en @ ltium Designer bord?

Er det endnu muligt?

Tak

difflvl

Puder router til at dirigere en @ ltium Designer bord?
Du ville være nødt til at konvertere @ ltium Designer bord
en PADS.PCB fil.

Mack
PCB Layout Blog

Det ville være rodet og upraktisk i min udtalelse.Du ville være nødt til at bruge Mentor oversætter-program til at konvertere dine @ ltium Designer skematisk (og / eller netlist) og pap til puder.Du vil så have at gøre den oprydning, der altid er nødvendig, når konverteringer som denne er færdig.Du kan derefter ruten bestyrelsen,
skal du gemme filen, og bruge @ ltium Designer Import Wizard at bringe resultaterne tilbage i @ ltium Designer.

Du vil være bedre stillet stikning med en EDA program.Hvis du ønsker en bedre router til brug med @ ltium Desginer, kan du enten bruge kadencen Specctra eller Electra Router (se http://www.connecteda.com/doc/Autorouting% 20Techniques.pdf).

Tak,

Checket ud Electra synes ligesom du kun kan auto-ruten og ikke interaktivt rute.

Ill have et kig på specctra.Hvad har du brug for auto-routing House_Cat?

Det er spørgsmålet for os, "hvor meget af dit design er auto-routing?"Manual rutning af store digital design, med mange enheder og mange pin-tæller, er ikke en let opgave!For en stikprøve 10-lag moderat bord, tager mere end 3-uger med hårdt arbejde.På den anden side ved vi alle, at autorouting ikke vil give et acceptabelt resultat.

difflvl wrote:Checket ud Electra synes ligesom du kun kan auto-ruten og ikke interaktivt rute.

Ill have et kig på specctra.
Hvad har du brug for auto-routing House_Cat?

Tak for svarene.

Jeg plejer hånd rute alt alligevel.Jeg har et par større mønstre jeg kan arbejde på, og jeg var interesseret i en hurtig effektiv auto router for ikke kritiske signaler.

Når jeg oversætte AD PCB benchmark over til puder, puder kan ikke kun rute brættet med 100% færdigt i mindre end 30 minutter, men også producerer ca 1000 mindre VIAS med bedre kvalitet ruter.Jeg har endnu ikke færdig med det benchmark, i AD, får jeg alt for utålmodig og stoppe det, 80% færdigt i løbet af 2 timer og stadig i gang på en 3 GHz P4.

Jeg prøvede det Electra demo og at routeren er meget hurtigt også.Jeg kan ikke rigtig sige, at det er produceret af samme kvalitet ruter som puder, men det var stadig meget hurtigere end AD.Gør mig gad vide hvorfor situs router er ikke så meget selv på deres egne benchmark.

I guess Ill stick med hånden routing indtil @ ltium beslutter at opgradere deres router at gøre det mere på linje med den konkurrence.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back