LVDS routing i Layout Plus eller Specctra

C

Caproni

Guest
Venner:

Har nogen ved, hvad kan jeg gøre en automatisk differentiale par layout i Specctra eller Layout Plus?

I Orcad Capture, kan jeg indstille forskellen par, men jeg kan ikke afspille det på Layout.

Nogle tutorial???

Thanks a lot

Caproni

Hej,

Jeg beklager, men jeg er ikke i stand til at besvare dit spørgsmål, men siden du nævnte, at du er i stand til at etablere en differentieret layout ved hjælp af OrCAD Jeg tænkte på om du kunne være så venlig at hjælpe mig med det!Hvis du kunne fortælle mig, hvilke komponenter, du brugte til at oprette den differentierede par, og hvordan du gik og simulerer det så, der ville være super!!

tak

Hej,

differentail pair routing kan opnås ved at definere netto par enten interaktivt eller ved en *. do fil.Yderligere parametre som afstand kan overdrages.Nogle layout værktøjer er i stand til at eksportere differential pair ejendom i deres Specctra grænseflade, der gør det muligt opgave i layout design regler.Specctra kræver ROUTE FST licens til differential pair routing.

Hilsen,
Frank

Hej,
Du kan ikke bruge forskellen par i Layout.Du kan bruge dem kun i Capture.Den Netlist dosn't føre til layout de nødvendige oplysninger.Sandsynligvis er det muligt at arbejde med differntial pairs i Allegro.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back