Lys skifte

X

xestra

Guest
Hej alle
Jeg vil gerne spørge sådan et dumt spørgsmål kan bringe til mig af en person, der slet ikke noget at gøre med elektricitet, men jeg indrømmer, at han ikke kunne svare på dem specifikt.Nemlig, jeg mener, hvorfor Det er almindeligt accepteret, at overgangen belysning tastaturet er monteret på denne måde:
| \
| \
| \

og ikke på en sådan måde:: roll:

| /
| /
| /
: O

Det samme spørgsmål, jeg stillede min far, da jeg var nok 7 eller 8 år.
Han forklarede, at i tilfælde af strømsvigt (som ofte var "20 graden af magt," gik gennem alle værelser, og skifte mellem placeringen af alle-eksklusiv. Da magt de to forenede i aften er en pære ikke skinner indtil morgen.

Først og fremmest på grund af, hvor du går i mørket og søger macasz vægkontakt Håndtaget er konstrueret således, at "Mach" top til bund.Desuden er belysning ofte kærtegne din sætning ømt modstand, og hvordan skifter er monteret på denne måde, ganske sikkert aktivere kredsløbet, hvilket resulterer i mindre buen kontakter og længere levetid for et sådant skifte er.

Hej.

Jeg har altid været så fit, og det er fordi det er:

1:aPraktisk - det hjælper på arbejdspladsen og udenfor.
2:aÆstetisk.
3:eØkonomisk - selv de støvfri: wink:.

Med venlig hilsen:).

Der er ingen anbefalinger om, hvordan sætte knap skifte forsamling.Hver opkaldsgruppe er det rigtige.Jeg personligt montere de trykkede stilling fra bunden.(| /).Svarende til dzigniowych skifter, de er tegn på, at håndtaget skal være i nederste position, når slukket kredsløbet.

Jeg monterede den modsatte vej waldekel, er det vigtigt, at der i sådan en lejlighed, afbrydere blev alle installeret på samme måde.: Wink:

waldekel skrev:Ania og Natalka skrev:

fordi det er så smuk og praktisk

Jeg ville den stilling, hvor du er tilknyttet, i off position, fordi vi har noget af disse udtalelser er ikke klart.Desuden er det kun hvis det er rart, eller er der nogen regler eller standarder

Der er ikke nogen forskel i et spørgsmål om vane og æstetik
eller som nogen derude ønsker.

Du kan altid sit oprindelige og montere en switch venstre tændt-højre

Thomas er en interessant idé, efter ankommer til eller forlader de lokaler nok til let tørre væggen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back