Må jeg har brug for Isocell for et signal at gå fra AON domæne til SWD (off) domæne?

N

nitint08

Guest
Hvis ja, forklar venligst. Isocell kun nødvendig for at forhindre x eller z gå til andet domæne, men hvis destination er allerede stillet, end det doesnot give nogen mening.

Jeg tror du har den rigtige idé. Min forståelse er, at isolationsceller er kun muligvis-off domæne til altid-på domæner. narfnarf

Tak. men tror du mulighed for latchup her. sige signal IN1 fra AON (0,9) vil SWD (1,1, 0) via LS (0,9 -> 1,1), således IN1 som "1" bliver tilført til en celle i SWD domæne. Så kan det udvikle en latchup situation her under forudsætning af designere har ikke udsendt latchup beskyttelse circuity og på layout niveau er det også blive savnet. Hvis en sådan situation kan opstå latchup end at bruge isocell med klemme værdien "0" vil forhindre en sådan situation? ellers forstår jeg ikke nogen situation, hvor isocell er behov for fra AON til SWD.

Hej, Tjek dit bibliotek, så tænk på en AON celle køre en overførsel port, du har brug for iso cellen

Betyder det, bør isocell placeres mellem AON og SWD domæne (i power-down) og isocell er druemost fra signal går fra SWD område (i OFF) til AON. Så 2 isocell behov, en for AON -> SWD og en anden for SWD -> AON? Nu, hvis to domæner PD1 og PD2 både komme op og ned på samme tid, end når begge er OFF, og et signal fra PD1 gå til PD2 via en anden AON domæne (PD3). Må jeg have to isocell her, en satsning PD1 til PD3 og en anden mellem PD3 og PD2? eller ingen isocell der er behov for mellem PD1 og PD2, som begge er OFF, så vidste pst-state tabellen skal beregnes, at hvis flere domæner har sådanne tilstande, at de går og slukkes samtidig end alle de signaler mellem disse områder bør mærkes ignoreres isocell krav?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back