mål og optimering i ADS

R

rfndmw

Guest
er det muligt at oprette målet og optimering for multiband kredsløb i annoncer?Jeg bruger ADS 2008 og am designe et LNA på 2,4 og 5,25 GHz.Jeg bruger transmission linje ækvivalenter af klumpet elementer i kongruensreglerne nettet, så jeg er nødt til at optimere længder og bredder af luftledninger.Jeg kan setup optimeringsforslaget på en frekvens, men det vil forringe reaktion på
2. freq.så er der alligevel til at køre optimeringsforslag på både frekvenser samtidigt??Hvis ja,
ville jeg være taknemmelig, hvis nogen kunne fortælle mig, hvordan eller måske give et link til en tutorial eller noget ... thnx

Ja.

Sagt på en anden målsætning med varieret frekvensområde.

thnx fr svaret ... gør det samme gælder for en mikser også?Jeg mener kan jeg indstille optimeringsforslag til omdannelse vinde parameter i både frekvensintervallerne?Et andet spørgsmål er, hvordan kan jeg give input frekvenser?Jeg mener P_n tone kilde genererer både frekvenser samtidigt men da min arkitektur ikke er samtidig kun en frekvens vil være input på et tidspunkt ... så hvordan skal jeg angive tht op?

også for mixer siden HVIS holdes den samme for både den indgående frekvenser ved at variere LO og er det muligt at køre optimeringsforslag?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back