R
rosette
Guest
Hej alle, jeg designe en enhed med en PWM-moduleret RGB LED-modul og er nødt til at måle omgivelsernes belysningsstyrke (fra miljøet) med en sensor monteret i umiddelbar nærhed. Jeg vil gerne bruge den samme sensor til at overvåge LED output, så jeg kan ikke bare flytte rundt på ting, så lyset fra LED ikke når sensoren. En indlysende måde at gå, idet ledede drives af et PWM-signal, er kun måle lys under offperioder. Således vil en fotosensor + driver, der opfører sig som en pixel med en elektronisk lukker og integration kontrol være meget rart. Er der nogen kender en sådan anordning (foto ic eller driver ic)? Jeg har brugt en Hamamatsu s9706 for prototyper, som har en digital kontrol for integration. Det er næsten det, jeg leder efter, bortset fra at så integrationen automatisk nuller integration resultat, så integrationen tid kan ikke opdeles i flere "skiver". For at få en god læsning Jeg har brug for integration gange længere end et par millisekunder, hvilket er for lang til at holde LED slukket ... Alle kender nogen forstærker / sensor + forstærkermoduler med noget, der svarer til en elektronisk lukker? Måske jeg gør problemet for hårdt, og skal bare bruge en hurtig forstærker med nok forstærkning til at producere et godt signal, og mål i de offperioder .. [/GVideo]