Måling E D

D

destilleret

Guest
Jeg har et spørgsmål, hvordan det er.Ansøg om en måling af E eller D, og gør det stadig godt nok til mig?Har det at være to personer til at udarbejde en protokol?Er dette, som er D og D skal måles?Er det nok, at jeg vil have målinger af E og D uden at de øvrige målinger?

Som du vil have det kun E og målinger du kan foretage målinger, men protokollen stadig behov for at underskrive nogen fra D og Målinger

Med vores polske: Det kan ikke være en situation, hvor kontrahenten underskriver en protokol af målinger.Og de begge skal have de relevante tilladelser.

irekr skrev:

Med vores polske: Det kan ikke være en situation, hvor kontrahenten underskriver en protokol af målinger.
Og de begge skal have de relevante tilladelser.

Jeg er enig med de to forgængere, og kun tilføje, at i vores første skal bestå Wlkp målinger, og som har erfaring kan sammenstød af pleje-om 8 måneder gammel efter den første succes i eksamen.SEP, selvfølgelig, du allerede har.
hilse

Undskyld mig for barging debaty.Rozumię både brands pomiry person kan gøre med privilegier E pomiary.A kan underskrive protokollen eneste person med privilegier D. Så? "Det er i vores firma vi gør målingerne, f.eks: kran for modtagelse af UDT.Protokól Altid tegn elektriker upranieniami E pomiary.Czyli inspektør med U dt, bør ikke få protkolu suwnicy.Zgadza evne til at arbejde?

Hej.

jarekm1974 skrev:

Undskyld mig for barging debaty.Rozumię både brands pomiry person kan gøre med privilegier E pomiary.A kan underskrive protokollen eneste person med privilegier D. Så? "Det er i vores firma vi gør målingerne, f.eks: kran for modtagelse af UDT.Protokól Altid tegn elektriker upranieniami E pomiary.Czyli inspektør med U dt, bør ikke få protkolu suwnicy.Zgadza evne til at arbejde?

Den person, der udfører målinger af E og protokol hedder det, at anlægget opfylder betingelserne i D eller nie.Osoba kun bekræfter, hvad E-faced eller installation opfylder eller ikke warunki.Wniosek? D tager penge for gratis!
Hvem giver at revidere kran, der ikke opfylder betingelserne?

Hej.
obwodzik5 skrev:

Den person, der udfører målinger af E og protokol hedder det, at anlægget opfylder betingelserne i D eller nie.Osoba kun bekræfter, hvad E-faced eller installation opfylder eller ikke warunki.Wniosek? D tager penge for gratis!

jarekm1974 skrev:

Bare der arbejder som en spec 's kraner, paafyldningsanordningen kraner, osv., og gør målingerne og målingerne af E er en person, der arbejder med D målinger, og en inspektør fra U dt kræver, at protokollen blev underskrevet af netop sådan en person, fordi han ikke vil tillade, at kranen til at flytte.

obwodzik5 skrev:

Jeg gik med Mr. Madrika "Pole"-Altid har noget at nogen til at kontrollere og podpisac.Sporządzając måleprotokoller nødt til at trykke på knappen, nedskrive indikationer beregne, skal du indtaste protokollen og afgøre, om kredsløbet opfylder kravene eller D nie.Natomiast du tilmelder noget forelægge ham, fordi jeg ikke ønsker ham liczyc.Polega er i det faktum, at E træder jasli, der tilfredsstiller D er et tegn, hvis E kommer den ikke opfylder D er også podpisze.Papier overleve noget.
Og det er nok for at udføre swją fungere pålideligt og i overensstemmelse med art.

For sjov:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=6322153 # 6.322.153

: D

Udtømt emnet op.Suppleret punch line ...
Luk.
Ps.Har en god dag: wink:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back