Mærkelige møder i HFSS

E

evoplus

Guest
Hej, Ligesom at tjekke med jer har du stødt på en sag, hvor under setup grænser / kilder, jeg ville vælge th to taper line (angiv i rødt) for grænsen, men jeg synes ikke at være i stand til at vælge dem ? Hvad kunne være problemet? Jeg er i øjeblikket ved hjælp af HFSS 8. Thanks

Hej, først en grænse / kilde kan kun anvendes på en overflade og ikke til en linje. For det andet synes du beslutter dig for at bruge Vælg efter navn vælg et objekt, og på højre spalte en liste over alle ansigtet vises vælge, hvad du har brug for og derefter anvende bc du vil Håber dette hjælper Rugbyfun

Hej, Tilsyneladende jeg tror du har glemt at slutte op finline konus, bør dette være grunden til du ikke kan vælge den tilspidsning som et objekt.

Hej alle, jeg har sluttet op linje, og det er nu en taper. Men desværre er dette problem stadig fortsætter. Tidligere har jeg tegnet et lignende design, og jeg har ikke oplever problemer som denne. Ved at rette en gang, når jeg kom op ad linjen, bør taper være et objekt, derfor under Vælg efter navn, skal jeg være i stand til at vælge de ansigter rigtige?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back