mærkelige simulation problem

N

nxing

Guest
Hej alle,

Jeg er runing en simulering efter kadencen's SpectrRF tutorial, og jeg har kredsløbet's skematisk som følge.Vær opmærksom på de små kredsløb øverst, som er sammensat af en "port" og "res "....Under simulering, konstaterede jeg, at med eller uden denne del, er der forskellige bølgeform for input fra første Opamp.Kan nogen fortælle mig hvorfor?
BTW Funktionen af dette kredsløb er at simulere QPSK modulation og demodulation.

Tak

Ikke sikker på, hvad De mente, men være opmærksomme på dette, når du bruger "havn" i kadencen.Når du angiver spænding ved hjælp af "havn", to gange den angivne spænding vil blive sat ud af generator.Når du angiver dBm, det vil beregne spænding kræves fra generatoren bruger res specificeret i "havn".Så når du har en uoverensstemmelse mellem forbindelsen til "havn" som en høj impedans forstærker, medmindre res du har angivet i "havn" er den samme impedans, spændingen du sonde ud af "havn" vil ikke blive, hvad du havde angivet.

Hej Frank

Tak for dit svar!
Hvad jeg sige, at den "port" kredsløb, hvilket websted øverst på min kredsløb, ikke er kontakt til et andet sted, men det påvirker kredsløbet's performancs.Jeg vil gerne vide hvorfor?

Hilsen,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back