MAC-adresse problem

V

vaf20

Guest
hej alle
Jeg har en PC og har ikke MAC-adresse, så hvad skal jeg gøre for at generere licens til MAC afhængige licens til at køre nogle software?
tak forude

prøve at installere "MS loopback adapter" ...
Søg med Google, hvordan man gør det med dit OS ...

se http://www.experts-exchange.com/Networking/Q_20723512.html
Farvel!

hej
MAC-adressen tilbage til Network Card Interface, og jeg tror tilbagekoblingsadressen af computeren ikke har nogen MAC-adresse.
Så uden netværk crad du kan ikke bruge denne licens.
Hvis du finder et virtuelt netværk driver, der kan acceptere MAC-adresse, som du kan bruge MAC-afhængige licens.

Does anyone know virtuelt netværk føreren til at løse dette problem?

Jeg spørger med andre ord:
Jeg har ikke netkort, så har ikke MAC address.is der noget software eller metode til at spoofing MAC-adressen på linux? så har jeg MAC-adressen og generere licens.
tnx

hi vaf20
I Linux kan du bruge denne software
http://www.alobbs.com/macchanger

tnx verilog_crack.
Kan jeg bruge dette værktøj, som skaber ingen eksisterer MAC-adresse? eller det her er brugt som skifter eneste, som betyder, at det skal eksistere en MAC og derefter ændre det.
tnx igen

Er det notesbog, at du ikke kan indsætte en 10 $ PCI Eth-kort?

Kan være den sidste udvej er at finde kernen få soklen gennemførelsen kilde og omskrivning af kode, som når stikket datastruktur læses fra kerne, det vil blive fyldt med standard MAC-adresse?

Hvis stikket del, der ikke er statisk knyttet til kerneaftryket det vil være nok til at genkompilere socket håndtering del uden at røre kerne.

vaf20 skrev:

tnx verilog_crack.

Kan jeg bruge dette værktøj, som skaber ingen eksisterer MAC-adresse? eller det her er brugt som skifter eneste, som betyder, at det skal eksistere en MAC og derefter ændre det.

tnx igen

Hej,

I de seneste grænseflader, du kan gøre:

"ifconfig eth0 hw ether 00:50: BF: 39: E3: EA"

skål,
stUch

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back