magma problem

R

Ramaswami

Guest
Hej alle,
IAM en mtech 2:a studerende fra iitkgp.IAM arbejder på et projekt i øjeblikket.
IAM hjælp magma for regnekraft.Nu IAM står over for problemet ved magten
beregning selvom jeg gav forskellige skifter det giver samme effekt.

når IAM spørge aktiviteten af en knappenål i min modul, er det viser en fejl
msg at pin er ikke fundet.plz hjælp mig, hvad de skal gøre, for at klare dette problem.

Hvad sker der, når du "dataliste $ m / pin: <pin name>, går det tilbage 1? Prøv også at gøre" data finde $ m .* <pin_name> *-regexp-hier-typen pin ",
Hvis data finder ikke kan finde det, så værktøjet kan ikke se at stiften ... kan være du kan eksportere verilog Netlist hjælp eksport verilog og se, om stiften er til stede, og hvad den pin navn?[] Paranteser, hier september, hvis du flatteneded design etc alle påvirke dette ..

også er du forespørge for "mpin" eller "pin".mpin er for model og pin er for celle .. gentage ovenstående data kommando med-type mpin og tjekke igen .. hvis intet virker du har et problem med dine data i sig selv ...[quote = "Ramaswami"] Hej alle,
IAM en mtech 2:a studerende fra iitkgp.IAM arbejder på et projekt i øjeblikket.
IAM hjælp magma for regnekraft.Nu IAM står over for problemet ved magten
beregning, selv om jeg gav forskellige skifter det giver samme effekt.

når IAM spørge aktiviteten af en knappenål i min modul, er det viser en fejl
msg at pin er ikke fundet.plz hjælp mig, hvad de skal gøre, for at klare dette problem. [/ quote]

Du ønsker måske at bruge kommandoen "data afkræfte magt", før du kører magt analyse for anden gang.Dette vil ugyldiggøre magt resultaterne fra den tidligere analyse.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back