Marcin230

Tak.
Bemærk dog, hvor meget tid der er gået, siden afsendelsen af posten.
 
Meget god idé. Efter registrering, nogen læser næppe reglerne bekræftet.
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>K! ller skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Meget god idé. Efter registrering, lyder næsten ingen regler bekræftet. </td></tr></table>

i almindelighed næppe nogen læser ...
 
Jeg har en anden genial idé til at forbedre en computer bord (fokus på genial:)).

Jeg spekulerer på, hvad info får et forum for vores hardware. Privacy Policy vide, at IP-system og browser. Mens IP er ugyldig, det viser et symbol på OS (og browser) ikke har en sådan en ubrugelig det er.
Mange gange naciąłem (og sikkert ikke bare mig) spørgsmål om operativsystemet, fordi forfatteren har glemt at angive, hvilke tema er.

<strong>Jeg foreslår et sted at vise symbolet eller navnet på systemet og browseren.</strong>

Undgå fejl, og de oplysninger, ankommer.
Jeg tror det er ikke et stort problem?
 
Ikke dårligt, men du er nødt til at tage plasteret af, at indehaveren af det udstyr padniętego skriver, "for udarbejdelse ven":)
Alternativt kan du stadig foretage et punkt:
"Din operativsystem og service pack-version."
 
Ok. Roll tilbage vægt på den geniale, men hvis browseren og så giver de grundlæggende data, så hvorfor ikke vise dem?
Sommetider disse oplysninger kan være nyttige.
 
Som for mig, grundlæggende problem er det rod med temaer som "computer problem." Det bør være obligatorisk udstyr for at skrive symboler (den korrekte, foreskrevne ud af kassen som en person ikke kender, ikke en "Kingston", "gugabyte" osv - for at søge efter så? As) skyld ud over "problemet." Og beskrivelse af
En anden ting, mens temaerne "computer problem" vil ikke fjerne, men blot undladt at skrive ansøgninger til forbedringer, så om to år de fleste emner vil bestå af ordet "problem".

Vejen ud er spærret indtil genstand for forfatteren at overholde anbefalingerne moderative. Nu kan du tage dem dybt i anseelse, fordi "nørderne klynge" (ingen lovovertrædelse, men føler, at en sådan behandling odpowiadajacy er boardowidze i "junk" sløset skrevet temaer. N) og så naprodukuje august for at hjælpe dig.
 
Hej, kan udtale om forum for netværk.

1. Femte gang, jeg skriver til nogen, hvordan man konfigurerer ICS svage begynde at få en lidt bedre du kan se forum eller til krogen "Service ISC, internettet division for flere kompów" giver en beskrivelse af linket jeg ikke kender.

2. I et ord, virkelig lort til en gør.

3. Så vidt, så meget kommer til at tænke, men som jeg ser det vil tilføje noget til stillingen.
 
Jeg ved ikke, hvad dit problem. Lav en flot eksempel for andre brugere på beskrivelsen og bede moderator til suspension.
 
<table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr><td> <b>Marcin230 skrev:</b> </td></tr><tr><td class="quote"> Jeg ved ikke, hvad dit problem. Lav en flot eksempel for andre brugere på beskrivelsen og bede moderator til suspension. </td></tr></table>

Baaa ... Et sådant initiativ kunne få point ...

Af den måde, lort i afsnittet svarer det til brugerne selv - til dels på hvad du skriver, og hvad du ikke rapporterer. Jeg er ikke i stand til at udfylde hvert kapitel crowd moderatorer.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top