Markedet i Singapore for Analog IC design

K

kaba

Guest
Hej, jeg er en analog IC design ingeniør med 4 yrs erfaring i effektelektronik IC (og 2 år erfaring er ansøgning niveau stærkstrømselektronik design, før det). Jeg er en kompetent ingeniør med mange fabrikerede chips. Jeg arbejder i Singapore. Med denne form for erfaring, hvor meget skal min månedsløn være i Singapore? Også hvad ville min månedsløn være i et land som Indien eller Kina? Deres svar er meget værdsat. Varmeste hilsener, kabab

Jeg er ikke sikker på om løn i Singapore. Løn i Kina er ikke stor - kun omkring 10000RMB per måned i gennemsnit for en analog IC designer. Denne løn er godt, hvis du bor i Kina, men dårlig sammenlignet med resten af verden. Husk, at Kinas levestandard er meget lavere end den vestlige verden, så du skal ikke forvente, at løn er høj. Jeg tror, at hvis du er i UK og USA, din løn vil være en meget højere. Efter skat, du nok få omkring 60 tusind dollars om året, og dette kan være en meget højere, hvis du er en erfaren designer med en god track record. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1 timer 28 minutter: [/color] [/size] En ven af min også Waid, at Asien er IKKE et godt sted for IC designer på grund af manglende IC design firma .