master / slave boundaris i HFSS9.0

J

jackle

Guest
som for master / slave grænser, jeg kender ikke fase forskellen mellem master og slave ansigt.hvilke betingelser deceide værdier som Theta og phi?Tak for din hjælper

Ochrona danych jest kluczowa z punktu widzenia systemów bezpieczeństwa w chmurze. Steve Pataky z firmy FireEye wyjaśnia pomysły technologiczne firmy na najbardziej aktualne zagrożenia w wirtualnym świecie.

Read more...

Hi jackle
LBC er baseret på Floquet teorem.
Faseforskel mellem skibsføreren og salve er det peger vinkel af array vigtigste bom (scan vinkel) eller faseforskel mellem tilstødende elements.It er meget nyttigt til uendelig arrays.
Caocao

Hi caocao,
Jeg er en nyere at studere HFSS, så jeg kan ikke fange din undervisning post af ovenstående.kan du forklare det mere detailedly?
i mit HFSS projekt, drevet modal blev brugt, 3D-model var en enhed celle (en enkelt ledning) skåret ned fra en uendelig periodisk vifte af parallelle perfekt conductor ledninger.I vedtaget en kubikmeter airbox til at indeholde den fælles ledninger.og magnetisering type bølge port.(to havne blev fastsat for et par af parallelle flader af kubik airbox), og master / slave overflade blev valgt til adjecent pair parallel-overfladen af enheden celle vægge (airbox).
Men den enkle model beskrevet ovenfor, kan jeg ikke afgøre den fase differnce af master / slave grænser ved mig selv.
Thanks in advance.

jackle

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back