Materiale assigment i HFSS

W

wlcsp

Guest
Lad os sige, jeg har et objekt A som er tildelt som silicium.Og et andet objekt B, der er placeret helt inde i objekt A. jeg tildele objekt B som vakuum.Uden at gøre nogen boolean drift, hvilket ville være det materiale til genstand B?Sorry for den lidt dumt spørgsmål.Jeg tror, B ville være vakuum.Am I right????

Hej,

Jeg er ikke HFSS ekspert men jeg har nogle simulationer.Jeg har også haft tilfælde af en inde i den anden.Men jeg kunne ikke få HFSS at simulere strukturen medmindre jeg gjorde det boolean drift at trække det inderste objekt fra outher.Det kan være tilfældet, at HFSS vil ikke lade du har en inde i den anden, så det er irelevant hvad programmet ville synes om materialet af indlejret objekt, det vil ikke acceptere det alligevel.

flyhigh

wlcsp wrote:

Lad os sige, jeg har et objekt A som er tildelt som silicium.
Og et andet objekt B, der er placeret helt inde i objekt A. jeg tildele objekt B som vakuum.
Uden at gøre nogen boolean drift, hvilket ville være det materiale til genstand B?
Sorry for den lidt dumt spørgsmål.
Jeg tror, B ville være vakuum.
Am I right????

Jeg tror, boolean drift er nødvendigt, ellers forvirrende grænse vil forårsage problem for simulation Solver.

Jeg gætter B bør forblive at være tomrum, hvis softwaren ikke udstede nogen advarsel eller fejl for en boolean operation.Men jeg vil foreslå, du gør en hurtig kontrol med en meget lille og enkel genstand for to tilfælde: a: inderste objekt er tilknyttet som vakuum b: et stort DK værdi, siger 4.5.Prøv det så skal du kende resultaterne med 100% sikkerhed

Hej,

Da begge materialer er dielectirc materialet af den inderste kasse er tomrum.Ingen grund til at trække fra.

HFSS vil rapportere en fejl, hvis disse genstande overlapper hinanden.Først da brugeren har til at løse de overlappende område - ved at trække vacum fra silicium.Itai

Hi Itai,
Kan du bekræfte prioriteret rækkefølge i HFSS for materiale opgaven?Jeg vil gerne vide det, for at PEC, General dielektriske og vakuum.Tak

-svarun

Ja, det er vakuum
bølge puljen kan ikke defineres indvendige, forventer for klumpet port.
Hvis du vil havnen indvendig, kan du sætte en PEC behing havnen.

Hilsen,

Hierarkiet afhænger af geometri og ikke på det materiale overdragelse af objektet.

Der er noget hierarki i ekstreme betingelser.For eksempel vil en waveport overides en stråling grænse.

Itai

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back