MATLAB - 의 GUI 는 Visual Basic & am

Hej Hasan Jeg er også søger efter CSK i Matlab koder eller simulink.I er en mester studerende i Tyrkiet, og studerer på kaotiske communication.I bare spørge, om du har fundet CSK eller ej? Venligst, hvis du fik denne graduering type kan du slå mig tilbage senere? fordi jeg virkelig need.Thanks nu .. Jeg venter på dit svar. Hidayet

Venligst Jeg venter dine filer der skal uploades af dig .. jeg har virkelig brug CSK og DCSK ... jeg også sende en e mail til you.Please pleje det .. Tak nu Hidayet

hey, du kan du uploade filen i dette forum. , der vil hjælpe mig også mange andre. venligst.

Hej Sahara Er du interesseret så denne communicatipon type (kaotiske kommunikation) som mig? Jeg studerer med dette emne, hvis du ønsker det, kan jeg også sende til dig CSK i Matlab. Hitx

Min ven Hej, jeg har fået Simulink model for CSK ikke Matlab, men jeg fik dette fra nogen, og jeg dont forstå bearbejdning af denne model clearly.He heller ikke know.But jeg stadig studerer på it.I også stadig søge CSK model enten Matlab eller Simulink.And hvis du ønsker dette, kan jeg sende dig til din e mail.And Jeg er glad, hvis du kan definere CSK tydeligere me.Because dette emne er min thesis.And jeg nødt til at administrere det med succes. Jeg venter på dit svar .. Med venlig hilsen, Hitx

Det ville være rart hitx hvis du forklaret nogle ting om kaos kommunikation og hvordan det er fordelagtigt i forhold til traditionelle kommunikationsmidler, og hvad er CSK? Jeg har oprettet en gruppe telecom_research@yahoogroups.com , måske du kan deltage og dele information der

Hej, hitx! Hvis du stadig er her på dette forum, tak, send mig på min e-mail Becerro (at) inbox.lv CSK model. Best regards, Jekaterina