MATLAB - 의 GUI 는 Visual Basic & am

Hej Hasan Jeg er også søger efter CSK i Matlab koder eller simulink.I er en mester studerende i Tyrkiet, og studerer på kaotiske communication.I bare spørge, om du har fundet CSK eller ej? Venligst, hvis du fik denne graduering type kan du slå mig tilbage senere? fordi jeg virkelig need.Thanks nu .. Jeg venter på dit svar. Hidayet

Venligst Jeg venter dine filer der skal uploades af dig .. jeg har virkelig brug CSK og DCSK ... jeg også sende en e mail til you.Please pleje det .. Tak nu Hidayet

hey, du kan du uploade filen i dette forum. , der vil hjælpe mig også mange andre. venligst.

Hej Sahara Er du interesseret så denne communicatipon type (kaotiske kommunikation) som mig? Jeg studerer med dette emne, hvis du ønsker det, kan jeg også sende til dig CSK i Matlab. Hitx

Min ven Hej, jeg har fået Simulink model for CSK ikke Matlab, men jeg fik dette fra nogen, og jeg dont forstå bearbejdning af denne model clearly.He heller ikke know.But jeg stadig studerer på it.I også stadig søge CSK model enten Matlab eller Simulink.And hvis du ønsker dette, kan jeg sende dig til din e mail.And Jeg er glad, hvis du kan definere CSK tydeligere me.Because dette emne er min thesis.And jeg nødt til at administrere det med succes. Jeg venter på dit svar .. Med venlig hilsen, Hitx

Det ville være rart hitx hvis du forklaret nogle ting om kaos kommunikation og hvordan det er fordelagtigt i forhold til traditionelle kommunikationsmidler, og hvad er CSK? Jeg har oprettet en gruppe telecom_research@yahoogroups.com , måske du kan deltage og dele information der

Hej, hitx! Hvis du stadig er her på dette forum, tak, send mig på min e-mail Becerro (at) inbox.lv CSK model. Best regards, Jekaterina

Kære venner, jeg er en postgraduate student.And jeg også lære om CSK og DCSk.I har fundet en Simulink model på CSK og kunne du udveksle youe tankerne med mig om dem? Jeg vil gerne tale med dig. Og min e-mail er dongxueyang@163.com.Hopi ng top komme i kontakt med jer alle!

Jeg har brug for Simulink model for CSK modulator og demodulator. Jeg laver et projekt om dette. Hvis ethvert organ er at have Matlab og Simulink model, bedes du sende til ragramya@yahoo.com

sin forbløffende at se den enorme interesse for Kaotisk Kommunikation, noget jeg gjorde i 2006-07. godt denne CSK og DCSK er meget kompleks. Jeg ønsker alle u held og lykke og vil råd til at gå igennem nogle gode bøger om Kaotisk Kommunikation, som jeg studerede var af CRC Press, kaotisk Telefoni pr Koulomban.

[Quote = hitx] Hej Sahara Er du interesseret så denne communicatipon type (kaotiske kommunikation) som mig? Jeg studerer med dette emne, hvis du ønsker det, kan jeg også sende til dig CSK i Matlab. Hitx [/quote] Jeg har virkelig brug for det, kan du sende til mig CSK i Matlab? Min e-mail er saodoingoi13292@yahoo.com Mange tak!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back