Matlab & kadencen co-simulation

What do u forstås ved co-simulation?
Du kan bruge Matlab til yderligere at behandle oplysningerne kom fra kadencen.

der er en mulighed i ADE.En der er et element i analogLib for forbindelsen til Matlab.

Åh, jeg ved ikke, om dette.
Hvilken celle er det i analogLib?

så vi kan analysere vores kadencen kredsløb om Matlab?
netto liste eller skematisk eller layout ....?som en?

Jeg brugte i aptiva forskellige Matlab funktioner for et par år siden at analysere simulation resultaterne af en ADC.Hvilken version af ADE eller ic respectivley støtter Matlab?Yderligere er en Matlab tollbox nødvendige for cosimulation «.

thx

det eksempel: simulinkCouplerLagt efter1. minutter:Jeg har netop set dette eksempel på analogLib, det
er derfor, jeg spurgte ...Lagt efter 2 minutter:eek:g også i ADE, i menuen: Setup / Matlab / Simulink

kan nogen give en beskrivelse
om, hvordan overføre data fra kadencen til Matlab
tak

hi drabos!

kan du sende nogle flere oplysninger om kadencen simulink grænseflade fordi jeg coudn't finde nogen doc om dette spørgsmål.Som IC version understøtter dette værktøj?

thx

Hej,

Har nogen, der har succes med at bruge den fælles simulation interface?

Jeg er lige begyndt at se på ved hjælp af kadencen med simulink.

Efter den sidste post systemet krav (fra kadencen hjemmeside):

Kadencen anbefaler, at du bruger kadencen softwareversion MMSIM 6.1 USR1 eller senere.Med MMSIM 6.1 USR1 og MMSIM 6.2, bruger Matlab R14 eller Matlab 2006.Med MMSIM 6.2 USR1 bruge Matlab 2007B eller senere

Skål

Kadencen kun støtte Matlab & AMS co-simulering.Du bør opsætningen en blandet signal simulation testbench og vælg AMS simulator.Så har du tilføje grænsefladen element til simulink / komponist.På sidste køre Matlab og AMS samtidigt.

er alle bekendt med, hvordan man bruger kadencen AMS og Matlab co-sumulation.når jeg gør det, kadencen værktøjer fortælle mig sådan messange.
ncvlog: 05,81-p002: (c) Copyright 1995-2006 kadencen Design Systems, Inc.
file: / home/iroi/AMS-MATLAB/simulation/tb_ieee_802_11a_demo_template/ams/config/netlist/ihnl/AMSDcouple/tb_ieee_802_11a_demo_template/schematic/verilog.vams

modul AMSDcouple.tb_ieee_802_11a_demo_template: skematiske
errors: 0, advarsler: 0
Held kompileret ( 'AMSDcouple' tb_ieee_802_11a_demo_template 'skematisk').

Kompilering succes.
ncelab: 05,81-p002: (c) Copyright 1995-2006 kadencen Design Systems, Inc.

Udarbejdelse af design hierarki:

Disciplin beslutning Pass ...

Bygningen instans overlay tabeller: ....

$ couple_init ( `MODULE_NAME, hostname);
|

ncelab: * E, NOTSYT (./ihnl/AMSDcouple/coupler_2_3_a/verilogams/verilog.vams, 89 | 11): Ukendt system opgave eller funktion (ikke matche indbygget eller bruger-definerede navne) [2.7.4 (IEEE Std 1364-2001)].

Hvis punkt på dagsordenen var defineret i en fælles-objekt bibliotek, det problem kunne være:
libvpi.so: kan ikke åbne delt objekt fil: Ingen sådan fil eller mappe

libpli.so: kan ikke åbne delt objekt fil: Ingen sådan fil eller mappe.

$ set_access_readwrite (trigg, I0, I1, o0, O1, O2);
|

ncelab: * E, NOTSYT (./ihnl/AMSDcouple/coupler_2_3_a/verilogams/verilog.vams, 91 | 20): Ukendt system opgave eller funktion (ikke matche indbygget eller bruger-definerede navne) [2.7.4 (IEEE Std 1364-2001)].................Gjort
ncelab: hukommelsesanvendelse - 14.4M program 65.7M data = 80.2M samlede
ncelab: CPU Usage - 1.1s system 0.1s user = 1.2s total (1.3s, 93,2% CPU)
Undladt at udarbejde ( "AMSDcouple" "tb_ieee_802_11a_demo_template" "config").bedes du fortælle mig, hvordan man kan løse det.tak.

Please jeg vil have en vis hjælp til at bruge fdatool i Matlab.Jeg konstrueret mit filter, men ved ikke, hvordan man anvender det på mit signal.

Jeg eksportere filter som et objekt eller arbejdsplads eller som en SOS matrix, eller endda som en m-fil.Men jeg kan ikke anvende dette filter til min originalsignalet.
Hvordan kan jeg få det.

Eller hvis u foreslå en anden metode til mig om at designe en BPF og anvende den til min signal.
Jeg
har virkelig fået forvirret.
Thanks in advance.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back