Matlab medvirke til gennemførelse Alamouti ordningen.

S

sabari_eda

Guest
Jeg har brug for hjælp i forbindelse med gennemførelsen Alamouti ordningen for Space Time Block Koder bruger ortogonale design.
kan nogen hjælpe mig pls?

Hej,

Første u igennem IEEE papir ved Alamouti.

"A Simple Transmit mangfoldighed Technique for Wireless Communications" IEEE oktober 1998

Det ll give dig grundlæggende idé om at gennemføre Alamouti ordningen.

Alle de bedste
Hilsen,
Taraka

I hv Alamouti simulation fra mathwork og arbejder på det, men jeg hv forespørgsler

Har nogen her nogensinde arbejdet på det?
Kunne du hjælpe mig?

Hilsen,

yaa jeg arbejdede u post ur forespørgsler i ll forsøge at afklare

Hilsen,
Goud

i simuleringen af alamouti bruger BPSK, jeg sammenligne ydelsen mellem 2Tx x 1Rx og 2Tx x 2Rx

naturligvis på samme BER det andet er bedre i SNR virkning derefter den første
men jeg forespørgslen, som hvorfor simulering i den anden ende på 7dB mens den første er udvidet til at omfatte 10dB?

hilsen,

Har du nok prøver til at generere BER beregning?For 2TX-2RX simulation på ca 7dB SNR BER er omkring 10 ^ -4.At simulere dette BER skal du have mindst N = 10/Pb = 10 / (10 ^ -4) = 10 ^ 5 prøver (forsøg).

Hilsen,
Casey

ja jeg kan se, coz her N = 1000
så jeg hv ændret sig, og få det gode resultat

men kan u forklare, hvorfor der er en forskel?
tak

Citat:

ja jeg kan se, coz her N = 1000

så jeg hv ændret sig, og få det gode resultatmen kan u forklare, hvorfor der er en forskel?

tak

Hej

når u gennemføre en ALAMOUTI teknik u nødt til at anslå kanal.hver vej, har en kompleks kanal svar 'h'

det modtagne signal på
1. receiver anntenna er:
r1 = h1 * s1 h2 * s2 n1hvor S1 og S2 er symboler overføres.og N1 er awgn

Hvordan kan jeg anslå denne kanal svar 'h1' og 'h2' for idependent kanal paths?

Hej alle.

Er der nogen af jer har koden til alamouti scheme.i mig meget taknemmelige, hvis du ssend det til mig.
Jeg er faktisk arbejder på SNR estimation.so vidt jeg gøre det for SISO.now Jeg vil gerne udvide den til MIMO.so hjælpe mig out.plz

tak

min e-mail:

engr_shahid (at) ieee.org

Shah g skrev:

Hej alle.Er der nogen af jer har koden til alamouti scheme.i mig meget taknemmelige, hvis du ssend det til mig.

Jeg er faktisk arbejder på SNR estimation.so vidt jeg gøre det for SISO.now Jeg vil gerne udvide den til MIMO.so hjælpe mig out.plztakmin e-mail:engr_shahid (at) ieee.org

tarakapraveen wrote:

Hej,Første u igennem IEEE papir ved Alamouti."A Simple Transmit mangfoldighed Technique for Wireless Communications" IEEE oktober 1998Det ll give dig grundlæggende idé om at gennemføre Alamouti ordningen.Alle de bedste

Hilsen,

Taraka

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back