max6953 LED DRIVER

N

ngeronikolos

Guest
Hej drenge,

Er der nogen, brugt max6953 til at køre 4 5x7 førte matrix skærme?Jeg ville være meget taknemmelig for nogle eksempelkode for at løse max6953 fra et pic (16f84A).Jeg har problemer med forståelsen af protokollen fra databladene.

Tak
Nikos

hai

Jeg har brugt det nogle gange siden
Jeg vil finde og post kodning

PLEASE POST IT.I vil afvente det.

THANKS
Nikos
geronick (at) yahoo.com

I stedet for at vente på en kode, kan du prøve at anvende følgende program notat fra Maxim-IC: http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/1034/ln/en.
Hvad du virkelig har brug for, er nogle I2C subroutines der er fælles for alle I2C anordninger: I2C modtagekode og I2C fremsender kode..
Har du brug montering eller C?

Jeg har lavet display med MAX6952, men jeg har problem draving dets SPI channell.Hvis jeg tilslutte mere end 3 chips jeg ikke kan få klare signaler om SPI (Jeg formoder MAX6952 har BiH kapacitans af disse stifter).Og nu tror jeg, at jeg er nødt til at bruge repeateren efter 2 chips, men
jeg er ikke sikker på, at problemet ligger her.Hvis nogen har et forslag kan du sende den her.
Jeg har bemærket, at MAX6952 har VIlo <0,4 og det er spænding er svært at opnå i høj hastighed kommunikation.Jeg tror, at her ligger problemet, men jeg har brug for løsning, fordi nu er
jeg køre SPI med colock kun 288kHz, og Max kan køres med op til 26MHz!Selv med denne lave clock hastighed jeg kan ikke tilslutte mere end 3 chips!

godt, kan ledede blok være drived bruger onlu PIC?Jeg mener ikke føreren kun algoritme?ligesom de grafiske LCD s gøre?

Citat:

godt, kan ledede blok være drived bruger onlu PIC?
Jeg mener ikke føreren kun algoritme?
ligesom de grafiske LCD s gøre?

ya Jeg har gjort sådan et kredsløb, men benytter MAX6952 og PIC16F877 i Proteus,
ser på kredsløbet og kode, håber, at det vil være nyttigt for u,
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

ali_raza117 wrote:

ya Jeg har gjort sådan et kredsløb, men benytter MAX6952 og PIC16F877 i Proteus,

ser på kredsløbet og kode, håber, at det vil være nyttigt for u,

ali_raza117,

Haver du foretaget nogle simulation med MAX6953 i Proteus? Jeg har forsøgt at gøre det, men det virker ikke, jeg mener, at biblioteket på denne komponent har fejl, jeg har gennemført dette kredsløb i ProtoBard og fungerer fint.

Kan du hjælpe mig?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back