MAX756 provinding meget lave forstærkere

S

smeezekitty

Guest
Jeg bruger et input af stabile 1.4vdc og bruge det i 3,3 V mode. Ved tilslutning af forsyningen, til min glæde, jeg fik 3.37v. Jeg har tilsluttet en 1mA ledet belastning og fik 3.2V og LED lyser stadig fint. Jeg har vedhæftet en lille 3V radio, der trækker mellem 25-75 ma og output falder til 0,8 V!

Prøv den med en ohmsk belastning - måske der var en høj tænde bølge. Check at du har bundet lukning pin korrekt. Din inductor værdi kan være forkert eller ude af stand til at arbejde med spidsværdien af strømmen, du behøver. Keith

Jeg bruger diagrammet på men ikke jordben 2. Min spole er en hjemmelavet spole lavet af med en skrue med ledning viklet rundt om det (læser 19μh). En ohmsk belastning også sætte spændingen under 1 volt. Jeg bruger en lille orange diode, 47μf stroage cap.

Hvis du er serie om inductor du bruger, så er du virkelig nødt til at starte der. Køb nogle ordentlig komponenter. Også dioder er karakteriseret anden måde end ved farve. Keith

Dioden siger t4143. I dont se hvad der galt med min spole, men jeg wil få en god én i et par uger.

Den spole vil udføre meget dårligt ved høje frekvenser og kunne mætte på et lavt strøm. Du kan let vind din egen, men du har brug for en ordentlig ferritkerne for at gøre det, eller mikrometal jernpulver kerner. Keith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back