Med PC grænseflade

M

mdaslam2006

Guest
Hej til alle

Jeg leder efter en infrarød sikkerhed enhed

ligesom vi ser det tæller systemet og dørene åbnes automatisk, når en person går ind, så jeg kan installere int han systemet, hvis anyperson kommer Infront af systemet, så jeg kan skrive programmet til at køre et andet program
eller give messgae at flytte Infront af systemet

infrarød er installeret i en kiosk.når nogen er Infront af den infrarøde stråle softwaren skal afsløre bjælken afbrydelse, skal det opdage, at nogen er Infront af kiosk og hæve et arrangement ...
så det kan håndtere fra pc'en og kan udføre den software passende

ivrigt venter på replyies

tak u

Tror du ikke at bruge en microcontroller til at gøre det?eller du virkelig mener at interface med PC?

Hvis du ønsker at bruge PC-interface, der er mange IR Rx kredsløb til at interface w / PC via UART interface,

Her er en: http://lnx.manoweb.com/lirc/

Til Softwaren, vil du finde i linket ovenfor andet links til mange Softwares, at du nemt kan bruge ....

Jeg håber, der hjælper,
Ahmad

Hej Ahmad

tak for det svar, at forbindelsen er meget nyttig

Jeg har brug for en infrarød enhed til detekterer bevægelse af den menneskelige person, hvis en person, blokerer oplysningerne, at jeg kan håndtere med softwaren til at køre et andet program jeg ikke leder efter de data tramsmit sin gerne sikkerhedsanordning, hvor der masser af sikkerhedsudstyr som ubudne gæster, de brug i hjemmet applicances vil jeg blot interface, der med computeren ved hjælp af n COM-porte, så hvis en person, der passerer foran skærmen jeg kan regne med systemet, eller hvis en person kommer og stå Infront af systemet, så jeg kan udføre bl.a. software til markedsføring

som denne excatly men det kan vi ikke grænseflade dette med PC

http://www.security.honeywell.com/hsce/products/sensor/mo/co/18942.html
Dette vil registrere bevægelserne af menneskelige og hæve lyden excatly Jeg har brug for dette ved at bruge com-port i canf aktivere software

Jeg har brug for hjælp desperat

venter på svar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back