medvirke til at optimere min Cadsoft Eagle arbejde

V

vinodquilon

Guest
Her er jeg præsentere mit første alvorlige praktiske arbejde i Cadsoft Eagle med et meget simpelt kredsløb. Se den vedhæftede fil. Hjælp til at optimere mit arbejde ved at rette eventuelle fejl (hvis de har) i mit arbejde. Jeg brugte skematisk som reference for at placere komponenterne. Jeg brugte wire bredde 0,024 Er det nok til ætsning? Fire ledninger er trukket på komponent siden. Men dette er en ensidig bord. Så jeg vil tilslutte fire direkte ledninger (uden lodning) på komponenten side mellem ønskede punkter. Efter auto rute (Preferred retninger 1 Top-N / A, 16 Bund-*) disse fire ledninger forbliver unrouted. Dens manuel routing på loddesiden er så kedelige og med grænseovergangene. Så jeg manuelt rute dem gennem komponent side. Det er wire springer. Er det en god praksis? Er der noget behov for at tænde / slukke eventuelle yderligere lag på komponent-og loddesiden? Jeg hjerteligt byde alle udtalelser for at forbedre min dygtighed i Eagle PCB opspind.

0,024 "= 0.6mm hvilket er rigeligt stor nok. Selv en lav kvalitet PCB leverandøren skal være i stand til at styre 10 du. Hvis du ønsker at Autoroute en enkeltsidet PCB, bør du slukke det øverste lag i routeren og sæt den nederste side til "retning *" - Jeg tror, ​​jeg har allerede sagt, at tidligere skulle du være i stand til at føre dem uden links er dog din ICS for tæt sammen, og 0,024 kan være for bred til at gøre det jeg ikke har kigget på detaljerne... af den skematiske, men det er affattet i en meget forvirrende måde. Det er normalt at orientere komponenter, alle på samme måde rundt og har en logisk signal flow (normalt fra venstre mod højre). Desuden er det almindeligt at prøve at sætte en positiv spænding Ovenstående negative spændinger. Du har halvdelen af ​​komponenterne drejes 90 grader og signalflowet fra nederst til venstre, op til toppen & Bock ned igen. Du har NPN transistorer, der ser "upside-down" selv efter du vende papiret rundt til Læs legender. Keith.

Keith. [/Quote]. Sch og. Brd filer ville ikke støtte på dette forum. Ellers kan jeg vedhæfte dem som der er en masse mangler fra bestyrelsen pdf.

[Quote = keith1200rs] Prøv zipping dem først. Keith. [/Quote] Her er de ...

Jeg har ikke haft meget tid til at se på det, men flytter dele lidt gør det muligt for autorouter at få kun én unrouted ledning. I routing PCB, er placeringen af ​​komponenter meget vigtig. Jeg manuelt rute næsten alle mine boards og generelt placere komponenter og orientere dem med henblik på routing, så jeg ikke ender med unreachable komponenter eller dårlige, lange spor. Af den måde, havde bestyrelsen & skematiske forskellige navne. Jeg går ud fra du bare omdøbt dem som de normalt ville have samme navn. Keith.

Jeg glemte at nævne - jeg re-arrangerede skematisk på en måde, jeg tror, ​​gør det lettere at forstå (for mig i hvert fald:) Keith.

[Quote = keith1200rs] Jeg glemte at nævne - jeg re-arrangerede skematisk på en måde, jeg tror, ​​gør det lettere at forstå (for mig i hvert fald:) Keith [/quote] godt stillede.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back