Meget grundlæggende spørgsmål: Hvad er. Dll-fil i Matlab?

K

ks1267

Guest
Hej alle, jeg er ny her.Jeg ønsker at begynde at lære Matlab.

Jeg vil gerne vide, hvad der er. Dll fil?Jeg fik en mappe med matlab program, og jeg vil køre det men jeg kan ikke åbne. dll-fil.Så lad mig det vide.Tak.

Firma Intel Corporation poinformowala dzis, iz rozpoczyna dostawy pierwszego dysku SSD, ktory wykorzystuje uklady pamieci NAND Flash produkowane w 20-nanometrowym procesie technologicznycm. Nowy dysk Intel® Solid-State Drive 335 Series (Intel® SSD 335 Series) uzywa najmniejszej,...

Read more...

Hej,

. dll er ikke specifik for Matlab.A. Dll-fil "Dynamic Link Library" indeholder et bibliotek af funktioner og andre oplysninger, der kan tilgås fra en Windows-program.

When a program is launched links to the necessary .dll files are created.

Hvis en statisk link er skabt. Dll-filer vil være i brug, så længe programmet er aktivt.Hvis en dynamisk link er skabt. Dll-filer vil kun blive brugt når der er behov.Dynamiske links hjælper programmer bruger ressourcer, såsom hukommelse og harddisk plads, mere effektivt.DLL-filer kan også bruges af mere end ét program.Faktisk kan de også bruges af flere programmer på samme tid.Nogle DLLs kommer med Windows-operativsystemet, mens andre er tilføjet, når nye programmer er installeret.Du typisk ikke ønsker at åbne en. Dll-fil direkte, da det program, der bruger det vil automatisk indlæse det hvis det er nødvendigt.Selv DLL filnavne ender som regel med ". Dll," de kan også ende på. Exe,. DRV, og. Fon.

Hej,
Og du kan have se på de forskellige funktioner i en. Dll-fil ved hjælp af "Quick View Plus 'software.

Hilsen,
Laktronics

bare note:

du kan aldrig åbne en dll-fil manuelt, da du aldrig vil finde et program til at åbne det.

bare note:

du kan aldrig åbne en dll-fil manuelt, da du aldrig vil finde et program til at åbne det.

Jeg er nysgerrig om dette som jeg jævnligt åbne. Dll filer
med Visual C IDE.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back