Meget lang besked multipleksing

A

Asok Sankar Rudra

Guest
Meget lang besked multipleksing
Kære medlemmer,
Det være sig alfanumerisk LCD eller sige 7 rækker 48 colums LED matrix, jeg har nok en fælles problem.I kan rulle relativt lille indlæg helt good.But, hvis antallet af tegn, øger jeg ikke lever op til RAM.I tænkte, at det er normal, og jeg var wrong.From marked, en AT89C2051 og AT93C66 kombination kan vise om 250 tegn continuously.And min software (for AT89C2051 og AT24Cxx) zerks efter ca 90 karakterer, fordi efter at stakken starter, og jeg er nødt til at opdatere ram.
Venlig at forklare igen, hvordan du får vist sige, 500 eller 999 tegn gemt i ekstern seriel EEPROM mens jeg vil migrere til et memory kortlægges bord, tilføje en ram til en AT89x52, og prøv min sidste kode for ekstern RAM
Hilsen.
ASRudra
(Jeg kan forestille mig et stort cirkulært spor og et tog af samme længde bevæger sig kontinuerligt på track.Just inden toget kommer ind i platform (SERIAL EEPROM) en passager, hopper ud af toget, og hver gang toget forlader perronen et nyt passager ind i train.The passagerer stå i kø. Vi kan se de fleste af de passager gennem vinduer; usynlige passagerer repræsenterer kommandoer.)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back